فرمانده سپاه قائم شهر در گفت و گو با بسیج خبر داد:

کرامت حسنی در قائم شهر با توزیع ۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

ساری-فرمانده سپاه قائم شهر از توزیع ۷ هزار بسته معیشتی همزمان با ایام ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) بین نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۰۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ا ز مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر،  سرهنگ علی خادم در گفت و گو باخبرنگار بسیج در این شهرستان، از اهدای ۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در قائم شهر شهر خبر داد و گفت: احسان و نیکوکاری در زمره اخلاق و کردار حسنه‌ای است که مورد تایید خداوند متعال و امر موکد از جانب پیشوایان دینی ما می‌باشد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش همدلی و مواسات و کمک به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه با هدف محرومیت زدایی، ۷ هزار بسته معیشتی در روز سه شنبه هفتم اردیبهشت ساعت ۱۴ بعدازظهر در بین جامعه هدف در سطح شهرستان، توزیع خواهد شد.
 
سرهنگ علی خادم ضمن قدردانی از مردم فهیم و نوع دوست قائم‌شهر، ادارات و نهاد‌ها، گروه‌های جهادی، پایگاه‌های بسیج، خیرین خداشناس به ویژه حضرت آیت الله معلمی به دلیل حمایت‌های خالصانه از اجرای این کار خداپسندانه اضافه کرد: از ابتدای ماه مبارک تعداد ۲۶ هزار وعده غذای گرم به خانواده‌های نیازمند به همت بسیج سازندگی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج توزیع می‌گردد.
 
خادم در پااین سخنان خود خاطرنشان کرد: اخلاق و روش مومنانه اهل بیت (علیه السلام )به ویژه حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) در کمک ودستگیری از نیازمندان زبانزد می‌باشد، لذا با "الگوی احسان حسنی و جهاد حسینی "رزمایش همدلی و مواسات را در شهر امام زمان عجل الله اجرا می شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار