پیام تسلیت؛

پیام تسلیت فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)در پی درگذشت والده شهید علی محمد جمال الدینی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) با صدور پیامی درگذشت والده شهید علی محمد جمال الدینی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۳۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام ، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) با صدور پیامی درگذشت والده شهید علی محمد جمال الدینی را تسلیت گفت:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحومه مغفوره  حاجیه "پری خانم جمال الدینی"، والده ی مکرمه شهید والامقام "علی محمد جمال الدینی" ، این بانوی صابره و عفیف، باعث تألم و تأسف همگان شد.

تاریخ پر افتخار استان ایلام مشحون از برگ های زرین فداکاری ، صبر و استقامت مادرانی است که عمر خود راه در راه تربیت انسان های والا صرف کردند. دورود و رضوان خدا بر چنین مادری که #شهید_علی_محمد_جمال_الدینی را در دامن خود پرورش داد . معلم شهیدی که درحین خدمت در سنگر تعلیم و تربیت عملی دانش آموزان مومن و انقلابی ، همزمان خود را مکلف به حضور در جبهه های نبردحق علیه باطل می بیند و در این راه به فیض عظیم شهادت نائل می شود.

نسل امروز و فردای این سرزمین برای رسیدن به شکوفایی و پیشرفت ، نیازمند آشنایی با سیره عملی این شهید بزرگوار است که چشمه سار خاطراتش در سال ۱۳۹۹ به عنوان #شهید_شاخص_فرهنگیان_کل_کشور در جای جای ایران اسلامی جاری و ساری شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر خانواده های معظم شهیدان ، جانبازان و ایثارگران خصوصا خانواده محترم آن شهید ، اقوام و بستگان ، از خداوند منان مسالت می نمایم که به حرمت ایام پر برکت رمضان ، روح پاک آن مرحومه مغفوره را در جوار فرزند شهیدش قرین رحمت و بر سر سفره با برکت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها میهمان بگرداند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار