پیام تسلیت فرمانده و جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) در خصوص درگذشت سرهنگ پاسدار میشی

فرمانده و جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) در پیام هایی در گذشت پاسدار و مدافع حرم حاج کریم میشی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۳۶۹۳۲۱
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، پیام تسلیت سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به شرح زیر است؛

انا لله و انا الیه راجعون

 مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

 با نهایت تأسف و تألم با خبر شدیم که جانباز و رزمنده دلاور هشت سال دوران دفاع مقدس و مدافع حرم ، شادروان« حاج کریم میشی » دار فانی را وداع گفته و به خیل یاران شهیدش پیوسته است.

 مرحوم میشی با نبوغ منحصر به فرد خود در جبهه های نبرد حق علیه باطل به عنوان یکی از ستونهای اصلی سپاه ایلام، در جبهه اطلاعاتی نقش موثری ایفا کرد و با رصد و اشراف، نقاط مرزی را بر دشمنان بسته بود.

 این رزمنده دلاور بعد از جنگ نیز همواره در سبیل الله جهاد و مقاومت بود و در راه دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام نیز  با نبرد با اشقیای تکفیری به تکلیف خود عمل کرد.

 اینجانب این ضایعه اندوهبار را به محضر خانواده محترم آن عزیز سفر کرده ، اخوان گرامی ، خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و همرزمان ، دوستان و آشنایان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم مغغور طلب رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت می نمایم.

به گزارش بسیج، همچنین جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در پیامی درگذشت پاسدار و مدافع حرم ، حاج "کریم میشی" را تسلیت گفتند، متن پیام به شرح زیر است؛

▪️▪️▪️بسم الله الرحمن الرحیم

▪️انا لله و انا الیه راجعون

 خبر بسیار دردناک و غم انگیز عروج ناگهانی همکار عزیزمان جناب سرهنگ پاسدار "حاج کریم میشی" باعث تألم و تأثر فراوان شد.

 این سردار نام آشنای هَلَت ها ، از رزمندگان دلاور جبهه های حق علیه باطل بود که برای فتح بارگاه حضرت امام حسین (ع) در طول ۸ سال دفاع مقدس و متعاقب آن برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) ، از مهران تا دهلران و از حلب تا حماه، جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشت و از هیچ کوششی برای دفاع از حریم ائمه معصومین(س) و اسلام و قرآن دریغ نورزید و تا آخرین لحظه از عمر خویش ، بر این صراط مستقیم استوار و پا برجای ماند.

 اینجانب عروج ملکوتی این پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت را به آحاد همکاران سپاهی و خانواده معزز ایشان و مردم شریف شهرستان دهلران و بخصوص روستای شهید پرور بیشه دراز تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت می نمایم.

 به گزارش بسیج، سرهنگ‌پاسدار حاج کریم میشی،رزمنده دوران دفاع مقدس،جانباز سرافراز اسلام،مدافع حرم،مداح اهل بیت و از سربازان گمنام امام زمان (عج)شاغل در سپاه ناحیه دهلران، بعد از دوره کوتاه ابتلا به کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد و به همرزمان شهیدش پیوست.

ایشان از رزم آوران جنگ تحمیلی در طول ۸ سال دفاع مقدس و متعاقب آن،برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند و حدود چهل سال از عمر بابرکت خود را در راه وطن و صیانت از امامان معصوم(ع) از هیچ کوششی برای دفاع از ارزشهای آنان دریغ نورزیدند.

وی بعد از ابتلا به این بیماری به علت نامساعد شدن شرایط جسمانی و درگیری ریه در بیمارستان استان بستری شد اما تاب مقاومت در برابر این بیماری را نداشت و دار فانی را وداع گفت.

ارسال نظرات