خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری ۴ سارق داخل خودرو و اماکن خصوصی در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری چهار سارق داخل خودرو و اماکن خصوصی در ملایر با تلاش مامورین کلانتری ۱۱ شهداء خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۸۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
دستگیری ۴ سارق داخل خودرو و اماکن خصوصی در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با اجرای مرحله‌ای دیگر از طرح مبارزه با سارقان داخل خودرو و اماکن خصوصی، مامورین کلانتری ۱۱ شهداء با انجام کار اطلاعاتی دقیق از مخفیگاه این سارقان مطلع شدند.

وی افزود: در دو طرح ضربتی صورت گرفته توسط مامورین این یگان تعداد دو سارق لوازم داخل خودرو و موتورسیکلت و دو نفر سارق اماکن خصوصی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ابراز داشت: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی سارقان لوازم داخل خودرو به تعداد دو سرقت اعتراف و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه از آن‌ها کشف و سارقان اماکن خصوصی نیز در این تحقیقات به سه فقره سرقت به ارزش ۳۰ میلیون ریال مربوط به لوازم ساختمان‌های نیمه کاره  اعتراف کرده که با تشکیل پرونده هر چهار متهم تحویل مراجع قضایی شدند.

وی تصریح کرد: به منظور توانمندی در برابر شگرد‌های مجرمان، شهروندان به توصیه‌ها و هشدار‌های پیشگیرانه پلیس و مجهز کردن اموال و امکانات خود به تجهیزات بازدارنده و ضد سرقت اقدام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات