خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

مربیان عقیدتی در سنگر علم از اسلام و ارزش‌های الهی دفاع می‌کنند

نهاوند-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی با انحرافات و بدعت‌ها مبارزه و سنت‌های الهی را ترویج و تبلیع می‌کنند و در سنگر علم از اسلام و ارزش‌های الهی دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۹۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

مربیان عقیدتی در سنگر علم از اسلام و ارزش‌های الهی دفاع می‌کنندحجت‌الاسلام علی دانیالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) و نیز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم، به جایگاه و ارزش والای مقام معلم و ارزش قلم اشاره و اظهار کرد: در بیان ارزش، جایگاه و اهمیت قلم قرآن فرموده است «سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد» و چه زیبا و بزرگ است این قلم که خدا بر آن سوگند یاد می‌کند.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت دارای جایگاه و ارزش ویژه‌ای در دین مبین اسلام است، گفت: آیه ۴۶۱ سوره آل عمران نیز به این مهم اشاره داشته و رسالت یک معلم را همان رسالت خداوند و رسالت رسولان الهی در هدایت، سرپرستی و خروج از ظلمات به سوی نور و رشد و کمال‌بخشی انسان به قرب حضرت حق می‌داند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: طبق روایت پیامبر اکرم (ص ) اگر کسی حدیثی را به امت من برساندکه به واسطه آن سنتت حسنه اقامه شود و بدعتی شکسته شود، برای آن اجرش بهشت است.

وی در پایان گفت: مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی با انحرافات و بدعت‌ها مبارزه و سنت‌های الهی را ترویج و تبلیع می‌کنند و در سنگر علم از اسلام و ارزش‌های الهی دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات