خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز

اجرای ۲۶ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در شهرستان البرز

حجت الاسلام عدالتی از اجرای ۲۶ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در شهرستان البرز خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۷۲۰۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

حجت الاسلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج و بزرگداشت یاد استاد مطهری بیان کرد: این هفته فرصت خوبی برای شناخت این استاد بزرگ است که با شناخت فکر و اندیشه او بتوانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم و همچنانکه این استاد با مجاهدت ها و با آثاری که از خود به جا گذاشتند پی به افکار بلند شهید مطهری برای به ثمر رساندن اسلام ناب می بریم. در همین راستا برنامه های تبیین و اجرا می شود.

وی افزود: بنا به فرموده امام خمینی (ره) سپاه پاسداران در هر محلى که هستند، قدرت در دست‏شان آزمایش است، تفنگ در دست آنها آزمایش است، همه کسانى که داراى ابزارى براى خدمت هستند، همان ابزار آزمایش آنهاست.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز اضافه کرد:
زینت آسمان ها به کواکب و ستارگان آن است و زینت انسان به ایمان اوست که هفته عقیدتی و سیاسی هفته اعتقادات و ایمان است .

حجت الاسلام عدالتی خاطر نشان کرد: یکی از مجموعه‌هایی که دغدغه مند و خالصانه مشغول به فعالیت هستند مجموعه حوزه نمایندگی ولی فقیه می باشد که متشکل از دو قسمت عقیدتی و سیاسی است که هدف این دو مجموعه ارائه مطالب برای ایجاد فضای تعلیمی به پایوران و بسیجیان عزیز است که این هدف والا جزو منویات مقام معظم رهبری می باشد که در راستای تحقق این امر فعالیت های گسترده ای انجام شده است.

وی متذکر شد: در بحث فضا سازی و تزریق معنویت به جامعه نظامی و اجتماعی سپاه می توانیم از کلاس‌های اخلاق و قرآن، برگزاری نشست های سیاسی و بصیرتی با محوریت سخنان مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب استفاده کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه البرز افزود: در هفته عقیدتی سیاسی، دیدار با امام جمعه، نشست حکمت مطهر در ناحیه و حوزه های بسیج، نشست بصیرتی سیاسی در سطح حوزه و پایگاه‌های بسیج که این نشست‌ها بصورت حضوری محدود و یا در فضای مجازی برگزار می شود، مسابقه کتابخوانی و مقاله نویسی از آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی انفرادی، عطر افشانی مزار شهدای گمنام در سطح شهرستان از جمله های برنامه های این هفته است.

حجت الاسلام عدالتی تاکید کرد: با تعطیلی مساجد اگر چه ارتزاق توشه معنوی به مسلمانان و مومنین روزه دار دشوار شده است اما با تکیه برا فضای مجازی و فعالیت مخلصانه در این فضا می توان به جبران این صدمه وارد به جهان اسلام پرداخت و روحیه معنوی را در جامعه زنده داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار