خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

تفرق در جامعه مؤمنین پسندیده نیست

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، گفت: استان خوزستان دارای ظرفیت‌های بسیار قوی در عرصه قرآنی و دینی است، باید تلاش کنیم تشکل واحد قرآنی در استان را ایجاد کنیم.
کد خبر: ۹۳۳۷۳۲۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲

به گزارش بسیج از خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در محفل انس با قرآن کریم که با حضور تعدادی از فعالان قرآنی استان روز گذشته ۶ اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با اشاره به آیه ۱۹ سوره حدید « اعْلَمُوا أَنَّمَا الْحَيَاةُ الدُّنْيَا لَعِبٌ وَلَهْوٌ وَزِينَةٌ....» اظهار کرد: کلمه «لَهْوٌ» به معنای این است که انسان خود را به غیر از خداوند مشغول کند. یکی از حکمت‌های تضرع‌های شبانه ائمه(ع) به درگاه خداوند همین است که از یاد خداوند غافل نشوند. انسان باید تلاش کند همه دل مشغولی‌اش خدا باشد تا همه ظرفیت‌ها و امکانات وجودی او به ثمر بنشیند.

وی بیان کرد: بنا بود که از همه چهره‌های قرآنی در این محفل دعوت کنیم اما به دلیل شرایط ویروس کرونا این امر امکان‌پذیر نبود. وعده ما بر این است که هر ماه یکبار با چهره‌های قرآنی نشست داشته باشیم.

موسوی‌فرد با اشاره به آیه «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا»، گفت: این تفرق در جامعه مؤمنین پسندیده نیست. با توجه به اینکه استان خوزستان دارای ظرفیت‌های بسیار قوی در عرصه قرآنی و دینی است، باید تلاش کنیم تشکل واحد قرآنی در استان را ایجاد کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: باید با همراهی مجموعه فعالان قرآنی تلاش کرده و برای گسترش آموزه‌های نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برنامه‌ریزی کنیم تا به توصیه «إِنِّي تَارِك فِيكمْالثَّقَلينِ كتَابَ اللَّهِ و عِتْرَتِي، توجه شود. اگر قرآن کریم در رفتار، منش و سبک زندگی ما نمود پیدا کرد آن روز می‌شود افتخار کرد که قرآن دیگر مهجور نیست. بسیاری از مشکلات ما در جامعه به دلیل فاصله گرفتن از قرآن است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها