سردار سلیمانی:

امسال، سال پیروزی بر کرونا و آمریکای جهانخوار است/برنامه‌های متعددی برای تحقق شعار سال داریم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سال جاری سال غلبه بر ویروس کرونا، سال تحقق اقتصاد مقاومتی مردم سالار و پیروزی ملت ایران بر نظام سلطه و آمریکای جهانخوار است.
کد خبر: ۹۳۳۷۴۰۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم توزیع ۳۷ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه در حرم امام خمینی (ره) طی سخنانی اظهار داشت: با پشتیبانی سپاه‌های استانی، نواحی بسیج در شهرستان‌ها و بسیج سازندگی وبا رویکرد حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها سازمان‌های بسیج و سپاه برنامه‌های متعددی برای کمک به مردم و تحقق شعار سال دارند.

وی تحقق شعار سال را تحقق اقتصاد مقاومتی مردم سالار دانست و گفت: سال جاری سال غلبه بر ویروس کرونا، سال تحقق اقتصاد مقاومتی مردم سالار و پیروزی ملت ایران بر نظام سلطه و آمریکای جهانخوار است.

 وی با بیان اینکه بسیج خدمتگزار مردم از روزی که رهبر معظم انقلاب فرمان نهضت کمک‌های مؤمنانه را صادر کردند، بوده است و در این باره گفت: بسیج از همان ابتدا با کمک‌های مردمی به یاری نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت شتافت و وارد میدان شد. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به عملکرد بسیج در حوزه آزادی زندانیان غیر عمد عنوان کرد: با کمک مردم، تجربه نهضت کمک مؤمنانه در مورد زندانیان غیرعمد از هفته بسیج  به کار گرفته شد و تاکنون بیش از ۶ هزار زندانی غیرعمد آزاد شده است که امروز نیز با کمک خیران تعدادی دیگر از زندانی‌های غیرعمد آزاد خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا گفت: این طرح هم اکنون نیز با مشارکت وزارت بهداشت، دانشگاه‌ها و بسیج در سراسر کشور در حال اجرا است و تاثیر بسزایی در کنترل این بیماری داشته و اکنون که نرخ ابتلا بالا است این طرح همچنان تداوم خواهد یافت تا نرخ مرگ و میر کاهش پیدا کند.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین،همچنین در ادامه  اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان، اجرای برنامه هایی در جهت تسهیل ازدواج جوانان، ساخت مسکن محرومان، و اشتغالزایی با مشارکت بسیج سازندگی و نهادهای حمایتی را از دیگر اقدامات بسیج دانست.

ارسال نظرات