فرمانده سپاه کربلا:

سپاه با کار‌های جهادی امید آفرینی را در جامعه تزریق می‌کند

ساری- فرمانده سپاه کربلا در رزمایش کمک مومنانه در قائم شهر گفت:سپاه باکار‌های جهادی امید آفرینی را در جامعه تزریق می کند.
کد خبر: ۹۳۳۷۴۴۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

سپاه با کار‌های جهادی امید آفرینی را در جامعه تزریق می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،همزمان با ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) با حضور آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و سردار سیاوش فرمانده سپاه کربلا رزمایش همدلی و مواسات در جوار ۵ شهید حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر برگزار شد.

 سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این مراسم ضمن تبریک ولادت کریم اهل بیت(ع) و  قدردانی از تلاش همه دست اندرکاران وبانیان این کار خیر از جمله نهاد‌های اداری، موسسات خیریه، گروه‌های جهادی، بسیجیان مسئولین ادارات بویژه حضرت آیت الله معلمی گفت:سپاه باکار‌های جهادی امید آفرینی را در جامعه تزریق می کند.

سپاه با کار‌های جهادی امید آفرینی را در جامعه تزریق می‌کند

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) مبنی بر کمک های مومنانه، خاطرنشان کرد: با همدلی وحضور حماسی مردم همیشه در صحنه برای کمک به نیازمندان، مشت محکمی بر دهان استکبار کوبیده می شود.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه خیرین و همه دلسوزان نظام ، برای کمک به نیازمندان آستین همت بالا زدند، افزود: دشمن در تلاش برای ناامید کردن مردم است اما سپاه تمام  تلاش خود را به کار گرفته است تا نقشه های دشمن را بی اثر کند.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر مردم یاری،مردم نوازی و مردم داری سپاه اضافه کرد: سپاه افتخار میکند که در خدمت مردم است و برای خدمتگزاری از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار