عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس :

حضور مردم طی سال‌های انقلاب دشمنان را بهت‌زده کرده است/ضرورت حماسه ۱۴۰۰ متفاوت تر از گذشته

حسینی‌کیا گفت: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی موجب اقتدار کشور در دنیا می‌شود و قدرت نظام را در عرصه بین‌المللی به منصه ظهور می‌گذارد.
کد خبر: ۹۳۳۷۶۸۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت آن برای کشور، گفت: مقبولیت هر نظام سیاسی به میزان حضور و مشارکت مردم در انتخابات است و انتخابات است که قدرت نظام را مشخص می‌کند.

وی افزود: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی موجب اقتدار کشور در دنیا می‌شود و قدرت نظام را در عرصه بین‌المللی به منصه ظهور می‌گذارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات به دنیا می‌فهماند که مردم نسبت به حاکمیت نگاه مثبت دارند و پشتیبان نظام هستند.

حسینی‌کیا خاطرنشان کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رای قدرت چانه‌زنی مردم را در عرصه‌های بین‌المللی بالا می‌برد و کمربند امنیتی برای کشور ایجاد خواهد کرد.

وی تأکید کرد: مردم ایران، به دشمنان کشور ثابت خواهند کرد که پای ارزش‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند و علیرغم مشکلات و گرفتاری‌هایی که وجود دارد، آن‌ها از وظیفه مهم و حیاتی خود دست نخواهند کشید.

این نماینده مجلس تصریح کرد: رفتار‌های مردم طی سال‌های انقلاب همواره دشمنان را به بهت‌زده کرده است و مردم همواره به وضوح نشان داده‌اند که پای ارزش‌های انقلاب هستند و در انتخابات پیش رو نیز بار دیگر شاهد خواهیم بود که مردم با حضور چشمگیر در صحنه انتخابات، حمایت‌شان از انقلاب اسلامی را بار دیگر به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات