فرمانده تیپ نیرو‌های مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی:

وجود امام حسن مجتبی آرامش بخش دل‌های دردمندان بود

زاهدان-فرمانده تیپ نیرو‌های مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی گفت:امام حسن مجتبی(ع) والامقامی از نسل خوبان و آیینه تمام نمای صبر و بردباری در جهان هستی است.
کد خبر: ۹۳۳۷۶۹۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
 فرمانده تیپ نیرو‌های مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی درگفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تبریک میلاد باسعادت و بابرکت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) گفت: امام حسن مجتبی علیه السلام نه تنها از نظر علم، تقوی، زهد و عبادت مقامی برگزیده و ممتاز داشت، بلکه از لحاظ بذل وبخشش و دستگیری از بیچارگان و درماندگان نیز در زمان خود زبانزد خاص و عام بود.

سردار حسین الماسی افزود: وجود گرامی آن حضرت آرامش بخش دل‌های دردمند و پناهگاه مستمندان و تهی دستان و نقطه امید درماندگان بود.
 
این مسئول ادامه داد: امام حسن مجتبی(ع) والامقامی از نسل خوبان و آیینه تمام نمای صبر و بردباری در جهان هستی است.
 
وی تصریح کرد: دومین امام شیعیان در مسیر عدالت و مبارزه با حکومت وقت گام برداشت و به حفظ نیرو‌های کارآمد، اصلح و تفسیر صحیح اسلام پرداخت.
 
سردار الماسی ادامه داد:  امام حسن(ع) از شخصیت‌ها و اسوه‌های مشهور اخلاقی است که شخصیت انسان کریم و رفتار کریمانه را براساس سیره رفتاری آن حضرت(ع) می‌توان ترسیم کرد.
 
فرمانده تیپ  نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی اظهار داشت: شخصیت کریمانه‌ای که تجلی اخلاق قرآنی را در سیره اجتماعی نسبت به دوست و دشمن نمایان می‌کند و مبتنی بر حلم و عقل سلیم است، عقل سلیم و طهارت تکوینی و نفسانی و شرافت نسب از عوامل موثر برگزیدگی امام مجتبی(ع) در میان برگزیدگان الهی است، شبیه‌ترین مردم در خلق، خوی و خلقت به پیامبر اکرم(ص) و نخستین ثمره شجره بوستان نبوی محسوب می‌شود.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار