فرمانده سپاه استان سمنان گفت: امروز پایگاه های بسیج در همه ی عرصه های خدمت رسانی حضور فعال دارند.
کد خبر: ۹۳۳۷۷۰۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان با فرمانده سپاه استان سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این دیدار گفت: عرصه خدمت رسانی در عتبات عالیات برای خدمت گذاران فراهم شده است و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده شود.

وی افزود: مردم باید در عرصه کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات همکاری داشته باشند زیرا این کمک ها ذخیره معنوی آنها در اخرت می شود و در نزد خداوند پاداشی عظیم دارد.

او ادامه داد: امروز پایگاه های بسیج در همه عرصه های خدمت رسانی به مردم حضور فعال داردن و می تواند در همکاری با ستاد بازسازی عتبات نیز مایه برکت و خیر باشند.

سرهنگ جبار دوست محمدی رئیس سازمان عتبات عالیات استان سمنان در این دیدار گفت: در سال گذشته استان سمنان تعهد جمع آوری 3 و نیم میلیارد تومان کمک به ستاد عتبات عالیات را داشت که خوشبختانه 97 درصد این تعهد محقق شد و استان سمنان جزو استان های برتر در سطح کشور معرفی شد.

وی افزود: استان سمنان به عنوان معین شهر سامرا در عراق انتخاب شده است و مققر شده است در طرح های جدیدی که قرار است در سامرا اجرا شود، استان سمنان نقش آفرینی مناسبی داشته باشد.

او ادامه داد: باید تلاش شود تا پایگاه های مقاومت بسیج در راستای کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات همکاری بیشتری داشته باشند.

دوست محمدی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته ، هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان شکل گرفته است.

گفتنی است در این دیدار حکم فرمانده سپاه استان به عنوان عضو هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به ایشان داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها