خبرهای داغ:
مسئول اربعین ستاد عتبات استان سمنان عنوان کرد:

توزيع 562 هزار پرس غذا در بين نيازمندان توسط مواکب استان در ايام شيوع کرونا

مسئول اربعین ستاد عتبات استان گفت: 562 هزار پرس غذا توسط مواکب استان در ايام شيوع کرونا در بين نيازمندان توزيع شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۷۰۹
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ مهدي کاشفي مسئول اربعین ستاد عتبات استان سمنان در همايش مسئولين مواکب اربعين استان و روئساي عتبات عاليات استان گفت: 13 موکب استان سمنان در شهر کربلا، 4 موکب در بين راه، 8 موکب در نجف، 4 موکب در مرز مهران ، 1 موکب در کاظمين و 4 موکب نيز در استان سمنان در ايام اربعين و شهادت امام رضا (ع) به مردم خدمات ارائه مي دهند.

وي افزود: مواکب استان در زلزله کرمانشاه خدمات قابل توجهي را در خصوص اسکان و تغذيه در مدت حدود يک ماه به مردم خدمت ارائه کردند.

او ادامه داد: در سيل سال گذشته در گنبد ، گلستان و مازندران، مواکب استان خدمات خوبي را ارائه کردند و در ساخت منازل در لرستان همکاري مناسبي داشتند.

وي افزود: همکاري خوبي در خصوص جمع آوري کمک هاي مردمي براي ساخت منازل در سي سخت توسط مواکب انجام شده است و همچنين مواکب استان در کليه مراسمات ملي و مذهبي فعاليت هاي فوق العاده اي داشته اند.

کاشفي افزود: با همکاري مواکب استان در 40 سالگي انقلاب در هر شهرستان ، 40 ديگ حليم طبخ شد و در بين مردم توزيع شد.

مسئول اربعین ستاد عتبات استان افزود: 24 ميليارد تومان مواکب استان در 13 عرصه به رزمايش مواسات در استان کمک کرده اند و با هماهنگي سپاه بسته هاي معيشتي در بين نيازمندان توزيع شد.

او تصريح کرد: تهيه 33 سري جهيزيه ، بازسازي 32 باب منزل مسکوني، توزيع 3500 سري لوازم التحرير و 182 تبلت در بين دانش آموزان نيازمند از ديگر خدمات مواکب استان بوده است.

وي در پايان تصريح کرد: توزيع 562  هزار پرس غذا در بين نيازمندان و آزادسازي 10 نفر از زندانيان در ايام شيوع کرونا نيز توسط مواکب استان انجام شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها