خبرهای داغ:
جلسه قرارگاه محله مسجد محور در مسجد امام رضا (ع) محله قمر بنی هاشم (ع) دامغان با هدف تسهیل امور و ارائه خدمات بهتر به مردم و همچنین هماهنگی بین مسجد، پایگاه بسیج، مرکز نیکوکاری و محله اسلامی این محله برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۷۷۲۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سرهنگ تقی پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان جلسه قرارگاه محله مسجد محور در مسجد امام رضا (ع) محله قمر بنی هاشم (ع) دامغان گفت:اگر بخواهیم مشکلات محله حل شود باید از ظرفیت خود مردم برای حل آن استفاده کنیم. باید همدل شویم و دست به دست هم دهیم.ایشان با اشاره به اینکه اولین قدم در مرحله کمک رسانی شناسایی نیازمندان است گفت: لذتی که در کمک به دیگران وجود دارد در کمتر کاری احساس می شود.

وی افزود: نباید بین مسجد و پایگاه بسیج فاصله ای باشد و بسیجیان باید حضور فعال در مسجد و نماز جماعت داشته باشند.

او ادامه داد: استکبار و رسانه های غربی از ابتدای انقلاب علیه ایران توطئه کردند و یک لحظه این نظام الهی را آسوده نگذاشتند. این مواجه حق و باطل همیشه وجود داشته و راه پیروزی حق علیه باطل پیروی اهل حق از رهبری است.


همچنین تقی ملکیان مسئول مرکز نیکوکاری محله قمر بنی هاشم (ع) دامغان با ارائه گزارشی از فعالیت ها گفت: ۱۵۰ خانواده نیازمند در این محله شناسایی شده و ارائه خدمات به آنها انجام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها