خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان:

باید در معرض تابش نسیم‌های قرآنی قرار بگیریم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در ماه مبارک رمضان باید در معرض تابش نسیم‌های قرآنی قرار بگیریم.
کد خبر: ۹۳۳۷۷۲۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام علی متین امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و بزرگداشت مقام شهید استاد مطهری که با حضور فرماندهان حوزه ها، کانون ها، رابطین دفتار نمایندگی، مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و کارکنان این ناحیه در کانون بسیج جوانان ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: ما باید خودمان را در بهار قرآن در معرض تابش نسیم های قرآنی قرار بدهیم.

وی ادامه داد: جامعه و انقلاب ما بر اساس همان پایه هایی بنا شده که در معرفی شهید مطهری از اسلام دیده می شود؛ کتاب های شهید مطهری به همه سوالات ما پاسخ دارد.

 این مسئول گفت: اگر ما در معرض نسیم بهاری اطاعت الهی قرار بگیریم روح و جسم ما خدایی می شود و اگر کسی در مسیر خزان و باد معصیت قرار گیرد، روح و جسم او از بین می رود.

متین گفت: لذا مومن به خدا با زنده داری، برپایی نماز و تلاوت قرآن کریم  زمستان خود را به بهار الهی تبدیل می کند، همچنان که حضرت پیامبر اکرم (ص) و ادیب دانشمند مولانا در وصف خودسازی انسان اینگونه گفته اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: ما نیروهای مسلح به ویژه کارکنان سپاه پاسداران در این هفته و ایام مبارک ماه رمضان باید خودمان را در بهار قرآن در معرض تابش نسیم های قرآنی قرار بدهیم.

در پایان این مراسم از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه و مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی و رابطین نمایندگی در حوزه ها تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار