خبرهای داغ:
جانشین سپاه بوکان خبر داد

احداث 30 مسکن مددجویی در بوکان

جانشین سپاه بوکان گفت: طی دو سال گذشته در این شهرستان ۳۰ واحد مسکن مددجویی توسط قرارگاه مردم یاری حمزه سیدالشهدا، بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی و سپاه بوکان افتتاح شده است.
کد خبر: ۹۳۳۷۷۵۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ کرم‌زاده در حاشیه افتتاح ۲ طرح عمرانی و خدماتی سپاه در مناطق روستایی بوکان، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) از سال ۹۸ تاکنون ۳۰ مسکن را افتتاح کرده است.

وی ادامه داد: این منازل از محل اعتبارات قرارگاه سازندگی حمزه سیدالشهداء (ع) همچنین بسیج سازندگی سپاه شهداء، سپاه بوکان و با همکاری ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) افتتاح و تحویل مددجویان شده است.

جانشین سپاه بوکان ادامه داد: اکثر این منازل در روستاهای محروم شهرستان و در متراژ ۵۵ مترمربع برای مددجویان نهادهای حمایتی ساخته شده و در مجموع بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای آنها هزینه شده است.

کرم زاده اضافه کرد: سپاه علاوه بر وظیفه ذاتی خود که پاسداری از انقلاب است،  نگاهی هم به توسعه فعالیت‌های اجتماعی محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم دارد که خوشبختانه در این مهم نیز سربلند بوده است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های افتتاحی امروز، گفت:  یک واحد مسکن مددجویی بهزیستی در روستایی " داشبند" از توابع بخش سیمینه و طرح پروژه آبرسانی به مناطق حاشیه روستایی "شیخلر" از توابع بخش مرکزی بوکان با حضور مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

کرم‌زاده ادامه داد: احداث مسکن مددجویی در زمینی به مساحت ۵۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال احداث و در اختیار بانوی تحت حمایت اداره بهزیستی بوکان قرار گرفت.

وی در خصوص طرح پروژه آبرسانی و لوله گذاری آب شرب روستایی روستای شیخلر، افزود: برای اجرای این طرح در کل بیش از یک میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات این طرح توسط قرارگاه حمزه سیدالشهداء هزینه و مابقی توسط دهیاری پرداخت شده است.

جانشین فرمانده سپاه بوکان گفت: برای اجرای این طرح ۶۰۰ متر لوله گذاری انجام شده و ۱۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳۲۰ نفر از خدمات این طرح بهره مند شده اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار