خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برگزاری کاروان شادی و توزیع 25 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در میلاد کریم اهل بیت (ع) در شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۷۷۳۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ برگزاری مجلس جشن خیابانی میلاد امام حسن (ع) همراه با توزیع 25 بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان از ویژه برنامه های میلاد کریم اهل بیت (ع) در سرخه بود. این برنامه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با حضور پرشکوه مردم و دوستداران اهل بیت به همت و تلاش بسیجیان پایگاه امام حسن مجتبی (ع)، پایگاه حضرت آسیه (س)، هیئت ام البنین و مسجد امام حسن مجتبی (ع) در بسته بندی، توزیع و برپایی جشن باشکوه در سطح خیابان های شهر برگزار شد.

در حاشیه این برنامه ها محمدرضا جلال در گفتگو با خبرنگار ما در سرخه ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت (ع) اظهار داشت: در کانون فرهنگی و مذهبی پایگاه و در سطح مسجد امام حسن (ع) اقدامات و فعالیت های گسترده‌ای با حضور بسیجیان در رده های مختلف سنی همچون تشکیل گروه سرود، برپایی جشن ها و برگزاری کلاس‌های تابستانی صورت می گیرد.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان بیان کرد: این ویژه برنامه که در سالروز ولادت کریم اهل بیت(ع) برگزار می‌شود شامل کمک مومنانه و توزیع اقلام به افراد نیازمند، برگزاری افطاری ساده و نان صلواتی در محله کریم اسلامی (کریم اهل بیت) است.

فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی(ع) افزود: همزمان با این ماه پر خیر و برکت 25 بسته معیشتی به ارزش 60 میلیون ریال (سهم هر بسته 240 هزار تومان) در بین بندگان خوب خدا؛ خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

جلال در ادامه اضافه کرد: همچنین در طی شب های این ماه مبارک 40 بسته مخلوط پیاز و سیب‌زمینی هربسته 4 کیلو ویژه اتباع مهاجرين، 3 بسته سبد کالا، نان گرم، شله زرد و دیگر مواد غذایی به نیابت از کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، سلامتی و ظهور امام زمان (عج)، سلامتی و شفای بیماران برای یاری بندگان خوب خدا توزیع شد.

وی در خاتمه با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا نتوانستند طبق روال هرسال برنامه کاروان شادی را اجرا کنند، گفت: امسال به صورت خیابانی و در قالب کاروان شادی ولادت امام حسن مجتبی(ع) را جشن گرفتیم تا بتوانیم تا حدودی خلا را پر کنیم.

گفتنی است این برنامه با مولودی خوانی و نوای گرم امیرحسین لتیباری مداح اهل بیت، اجرای گروه سرود بین المللی میثاق مهاجرین و دیگر برنامه های جذاب همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها