خبرهای داغ:

ضدعفونی منازل را وظیفه الهی خود می دانیم

بسیجی سرخه ای گفت: ضدعفونی منازل خانواده های کرونایی را وظیفه الهی خود می دانم و از مردم می خواهم در خانه بمانند و بر رعایت دستورالعمل ها پایبند باشند.
کد خبر: ۹۳۳۶۶۲۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ طرح ضدعفونی خانه به خانه توسط نیروهای بسیجی با همکاری جامعه پزشکی انجام می‌شود که در آن نیروهای بسیجی جهت ضدعفونی منازل خانواده های درگیر با کرونا مراجعه و جهت ضدعفونی فضای خانه ها و وسایل زندگی آن ها اقدام می کنند.

با شدت یافتن ویروس کرونا بسیجیان بار دیگر حضور پررنگی در صحنه اجتماعی ایفا و در جهت مبارزه با این ویروس منحوس گام برداشتند. طرح ضدعفونی کردن منازل بیماران کرونایی نیز یکی دیگر از طرح‌های مهم مشترک بسیج است که در قالب گروه جهادی اجرا می‌شود.

علی دولتی یکی از بسیجیانی است که در منازل خانواده های کرونایی در سطح شهرستان حضور یافته و اقدام به ضدعفونی می کند. وی در گفتگو با خبرنگار ما در سرخه اظهار کرد: طرح مبارزه با ویروس کرونا با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه و بسیج جامعه پزشکی این شهرستان در حال انجام است. قبل از آغاز به کار ضدعفونی منازل با حضور در مرکز بهداشت شهرستان مواد ضد عفونی توسط مسئولان مرکز بهداشت تهیه می‌شود و سپس با پوشیدن لباس‌های محافظتی که شامل سه سری لباس سرتاسری مخصوص، ماسک، دستکش، کلاه، عینک مخصوص و همچنین پاپوش کار را آغاز خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: اگر مردم و ملت ما در این لحظات حساس و خطرناک که مبتلایان به کرونا در حال افزایش است با رعایت بهداشت به مبارزه با کرونا نپردازند و مسائل تذکر داده شده بهداشتی را رعایت نکنند این ویروس منحوس باعث ضرر‌های جانی و مالی فراوانی به همه خواهد شد که قابل جبران نبوده و یا جبران آن بسیار سخت خواهد بود.

بسیجی سرخه ای افزود: ضدعفونی منازل را وظیفه الهی خود می دانم، و اکنون که نیاز کشور برای مقابله با کروناست، توان خود را در این راه گذاشته ایم تا با لطف خداوند و همدلی و همیاری مردم این ویروس را شکست و نابود کنیم. 

دولتی در خاتمه گفت: درخواست ما از مردم این است که خانه های خود را ترک نکنند تا خانواده خودشان و دیگر همشهریان نیز دچار زحمت و خطر نشوند ؛ از طرف دیگر شرایط کادر درمانی بیمارستان ها را هم در نظر داشته باشند؛ چرا که برخی از آنها روزهاست خانواده خود را ندیده اند. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها