رو نمایی از ۱۵ اشتغال برای خانواده‌های نیازمند/اهدا هزار بسته معیشتی توسط آبشار عاطفه ها

مدیر سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها نمایندگی لرستان گفت: مرحله نخست رزمایش مواسات و همدلی با اهدا هزار بسته غذایی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۷۸۸۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

نرگس صفر بیرانوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بسیج از لرستان با بیان اینکه مرحله  نخست رزمایش مواسات و همدلی با اهدا  هزار بسته غذایی  به ارزش 150 میلیون تومان برگزار شد گفت:این رزمایش مزین به نام شهید سید نور خدا و کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان برگزار شد.

وی افزود : هم زمان با این مراسم جشن تولد ایتام و بیست و دومین سالگرد تاسیس آبشار عاطفه ها و میلاد امام حسن مجتبی (ع) نیز انجام شد.

مدیر سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های امام رضا(ع) نمایندگی لرستان  با بین اینکه رو نمایی از ۱۵ اشتغال برای خانواده‌های نیازمند نیز هم‌زمان با این مراسم انجام شد، بیان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری سال و تولید و پشتیبانی ۷ دستگاه ریسندگی وایجاد اشتغال برای ۸خانوار روستایی در راستای  پرورش مرغ  که به هر خانوار ۳۰ مرغ تخم گذار اهدا شد

وی با بیان اینکه ۶ هزار خیر با آبشار عاطفه‌ها همکاری دارند بیان کرد: آبشارعاطفه‌ها ۱۸ دفتر خیریه در استان دارد که  ۵ هزار خانواده را تحت پوشش  قرار داده که این خانوارها شامل بیش از ۱۱ هزار نفر هستند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات