همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: شهید سلیمانی بسیاری از گره‌های دیپلماسی را در منطقه گشود و قدرت نفوذ جهانی ایران را ارتقا داد، دیپلماسی را در میدان نبرد پیش برد و به موفقیت رساند.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۲۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷

شهید سلیمانی دیپلماسی را در میدان نبرد به پیش برد/انتخابات مظهر اقتدار و تحقق ایران قوی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمود قربانی در ویژه برنامه میلاد باسعادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) با گرامیداشت این ایام با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: انتخابات از جمله مصادیق اقتدار و تحقق ایران قوی است.

وی افزود: هر قدر انتخابات پرشورتر باشد دشمن در مقابل کشور و مردم مأیوس و ذلیل خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان تقویت نیروهای مسلح را از جمله مصادیق و الزامات تحقق شعار «ایران قوی» دانست و خاطرنشان کرد: هر قدر در عرصه نظامی از اقتدار بیشتری برخوردار باشیم در عرصه‌های دیپلماسی و سیاسی نیز موفق‌تر خواهیم بود.

وی با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر اولویت داشتن دیپلماسی بر میدان نبرد، اظهار داشت: این اظهارات که امیدورایم تکذیب و رفع ابهام شود کاملاً بر خلاف واقعیت‌های موجود جهانی است.

قربانی گفت: آنچه توسط دیپلمات‌های ما نیز تجربه شده است نشان می‌دهد در مذاکرات بین‌المللی بین گروه‌ها و تیم‌های مذاکره، طرفین به کت و شلوار و بیان خوب اهمیت نمی‌دهند بلکه به عرصه میدان و مؤلفه اقتدار دفاعی و نظامی نگاه می‌کنند.

وی بیان داشت: به اذعان بسیاری از سران کشورها و گروه‌های مختلف در منطقه، سردار شهید سلیمانی بسیاری از گره‌های دیپلماسی را در منطقه گشود و قدرت نفوذ منطقه‌ای و جهانی ایران را ارتقا داد، بنابراین این شهید والامقام دیپلماسی را در میدان نبرد به پیش برد و به موفقیت رساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به مذاکرات و توافق برجام گفت: اگر دیپلماسی توأم با اقتدار و پیشینه میدان نباشد نه تنها دستاوردی برای کشور نخواهد داشت بلکه دستاوردهای موجود را نیز تباه خواهد کرد.

وی بیان داشت: گفتمان نفی میدان نبرد بر خلاف امنیت ملی ست چراکه اگر نیروها و مردان میدان در مرزها و فرامرزها نباشند کشور دچار ضربه و آسیب امنیتی خواهد شد.

قربانی افزود: اگر تقید و اعتقاد به مبانی دین نباشد نتیجه‌اش این می‌شود که کسانی که در سال 88 علیه نظام فتنه و غائله برپا می‌کنند اکنون به آمریکا التماس مذاکره و رابطه می‌کنند.

وی تصریح کرد: نخبگان و خواص جامعه باید بیش از عامه مردم به اظهارات و رفتارهای سیاسی خود توجه و دقت کنند تا در جامعه ایجاد دو قطبی و دودستگی نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات