مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۵۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹

 حجت الاسلام علی متین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: بیش از 200 عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با مشارکت نواحی و سپاه شهرستان‌ها در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها از ششم تا ۱۲ اردیبهشت ماه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه طبق برنامه اجرا می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و عقیدتی در حوزه‌های مقاومت، نشست روشنگری، تجلیل از خانواده‌‌ها شهدا و ایثارگران معلم، مسابقه کتاب خوانی از آثار شهید مطهری و برگزاری مسابقه نقاشی از برنامه‌هایی هستند که در این ایام بیشتر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، گفت: فراخوان تهیه و تدوین مقاله، فضاسازی محیط با تولید محتوا، پوستر و تبلیغات از تلویزیون‌های شهری از دیگر برنامه‌هایی است که در این مدت برگزار می‌شود.

متین با اشاره به اسامی ایام نام گذاری این هفته، اضافه کرد: روز دوشنبه به نام شهید مطهری، رابطه ولایت محوری، مردم سالاری دینی و انتخابات، روز سه شنبه به نام شهید مطهری، انقلاب و مسئولان در طراز انقلاب اسلامی، روز چهارشنبه به نام شهید مطهری خودسازی و تاثیر اطلاعات در افزایش معنویت و اخلاق در جامعه، روز پنجشنبه به عنوان شهید مطهری و نقش جوانان با فسادستیزی، روز شنبه به عنوان شهید مطهری استکبارستیزی و شناخت دشمنان نام گذاری شده است.

وی اضافه کرد: آخرین روز هفته عقیدتی سیاسی که ۱۲ اردیبهشت ماه است، به عنوان شهید مطهری و جایگاه تعلیم و تربیت در سبک زندگی و مقابله با فرهنگ غربی نامگذاری شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: آنچنانکه در آثار شهید مطهری مشهود است، ایشان در زمینه های مختلف یک عالم جامع و کامل و با بصیرت و معنویت بود.

متین با تاکید بر اینکه همه ساله همزمان با ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مطهری هفته عقیدتی  سیاسی سپاه آغاز می شود، گفت: این هفته بهترین فرصت برای معرفی اندیشه های ناب شهید مطهری است، چرا که شهید مطهری یکی از ارکان رکین انقلاب و از نظریه پردازان بزرگ انقلاب بودند که با قلم زنی در راستای تحکیم نظام اسلامی کوشید.

انتهای پیام

ارسال نظرات