خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل کمیته امداد استان فارس خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد استان فارس از توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان با مشارکت خیران نیک اندیش استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۹۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از فارس، محمد بذرافشان در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی با اشاره به اینکه استان فارس در رزمایش کمک مومنانه خوش درخشید، گفت: پارسال در ماه مبارک رمضان ۲ میلیون ۵۰۰ پرس غذای گرم در قالب اطعام مهدوی و اطعام حسینی توسط خیرین و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی طبخ و بین نیازمندان سراسر استان توزیع شد.

او از توزیع بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی توسط خیران نوع دوست استان فارسی خبر داد و افزود: پارسال با کمک و مساعدت رییس بنیاد مستضعفان بیش از ۱۳ میلیارد تومان اعتبار نقدی برای حمایت از محرومان و مستضعفین آسیب دیده از کرونا و بیش از ۲۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش امداد پرداخت شد.

بذرافشان با بیان اینکه در حوزه مسکن اتفاق خوبی در استان فارس افتاه است، ادامه داد: با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) قریب به ۳ هزار واحد مسکونی افتتاح و ۲۰۵۶ جهیزیه کامل به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهداء خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس از توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان با مشارکت خیران نیک اندیش استان در مرحله اول رزمایش اطعام مهدوی در قالب پویش ایران همدل خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه رمضان ۳۰۰ هزار بسته مواد غذایی توسط کمیته امداد بین نیازمندان توزیع شود.

او بیان کرد: این بسته‌های معیشتی شامل، برنج، روغن، حبوبات، سویا، ماکارونی، رب گوجه و انواع کنسرو است که با کمک خیرین و مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان تهیه شد که ظرف این هفته بین خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد توزیع می‌شود.

بذرافشان افزود: در حال حاضر حدود ۱۵۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان هست که تا پایان ماه مبارک رمضان برای هر خانوار یک بسته معیشتی اختصاص می‌یابد.

بذرافشان در پایان با بیان اینکه اخیرا در اقدام انقلابی و بسیجی یکصد هزار حامی از ظرفیت بسیج به حامیان استان فارس افزوده شود و کار بی‌نظیر است، تصریح کرد: ۳۲۰۸ واحدمسکونی در سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ با فرماندهی سردار بوعلی و با همت سپاه و بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و کمیته امداد اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها