خبرهای داغ:

اندیشه‌های ناب شهید مطهری در جامعه نهادینه شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بهترین فرصت برای نشر اندیشه های استاد شهید مطهری است.
کد خبر: ۹۳۳۸۱۶۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۹

 حجت الاسلام محمد رستمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: سالروز شهادت استاد مطهری در سپاه و بسیج هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است، که نماد تفکر اسلامی و آزاداندیشی است.

وی ادامه داد: زمان شناسی و جریان شناسی از جمله ویژگی‌های مهم ایشان می باشد، بنابراین امروز تمام هادیان، مربیان، اساتید و عالمان دین باید تلاش کنند، این ویژگی‌ها را کسب کنند.

این مسئول گفت: استاد شهید مطهری در زمان خود موفق عمل کرده است و ما باید اکنون به وظیفه و رسالت خودمان عامل باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، اظهار کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بهترین فرصت برای نشر اندیشه های استاد شهید مطهری، تبیین و ترویج شعار راهبردی سال 1400 می باشد.

رستمی اضافه کرد: موضوعات برنامه‌های این هفته تبیین انقلاب اسلامی، نقش انتخاب آگاهانه و بیانیه گام دوم انقلاب می باشد؛ در راستای بزرگداشت این هفته 12 عنوان برنامه و با بیش از150 مورد برنامه در ارومیه در سطح ستاد و حوزه های مقاومت بسیج اجرا می‌شود.

وی برگزاری مراسم گرامیداشت و تجلیل از هادیان و مربیان بسیج و سپاه، برگزاری نشست های روشنگری به صورت حضوری و مجازی، اجرای مراسم زنگ سپاس به صورت مجازی، تجلیل از خانواده های شهدای مربی و فرهنگی، برگزاری مسابقات غیرحضوری از آثار استاد مطهری، فضاسازی و پخش تیزرهای مربوط از تلویزیون های خانگی شهرستان ارومیه را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار