مسئول عقیدتی سیاسی تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) گفت: با توجه به شدت گرفتن شیوع ویروس منحوس کرونا بیشتر برنامه ها در هفته عقیدتی سیاسی در فضای مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۱۷۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ عباس توکلی مدیر عقیدتی سیاسی تیپ امام صادق (ع) اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی درسپاه امسال بیشتر با محوریت فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی اجرا می‌شود و سیره علامه شهید و مبانی اعتقادی و بصیرتی تبیین می‌شود.

توکلی با اشاره به شخصیت والای شهید مطهری، یادآور شد: شهید مطهری حق بزرگی بر گردن ما دارد، چون طرز فکر و بینش را به ما آموخته و کتاب‌هایی که دارند تأثیرات زیادی بر افراد و جامعه دارد.

وی بیان کرد: شهید مطهری، شهید راه دفاع از اسلام ناب و مبانی اصیل آن بود و به همین دلیل امروز الگو و اسوه تمام مربیان قرار گرفته است.

توکلی تاکید کرد: شهید مطهری به عنوان یک شخصیت علمی، انقلابی، فعال، متدین و کارآمد الگوی عصر حاضر برای همه آحاد جامعه اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: شهید مطهری احیاگر تفکر انقلاب اسلامی و صاحب نظر در الگوی عقلی و نقلی و سرآمد روزگار در اقدام و عمل بود.

توکلی با بیان اینکه، ایشان بر زمان‌ها مسلط بود، تصریح کرد: شهید مطهری دشمن و نفوذ دشمن را شناسایی می‌کرد و مانع رخنه دشمن بر مرز‌های عقیدتی سیاسی و فرهنگی می‌شد.

پایان خبر/
ارسال نظرات