در دیدار امام جمعه شهر پرندک با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه عنوان شد:
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مجدی زاده امام جمعه محترم شهر پرندک اظهار داشت:شهید مطهری به مانند شاگردی بی بدیل با تفکرات امام (ره) آشنا بود و به وضوح در کتاب های خود این تفکر را بیان کرده اند.
کد خبر: ۹۳۳۸۱۸۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه، در بزرگداشت سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم ، حجت الاسلام والمسلمین مجدی زاده امام جمعه محترم شهر پرندک با حسین منصوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مجدی زاده امام جمعه محترم شهر پرندک ضمن تبریک فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم  اظهار داشت:  با توجه به این که انقلاب مبلغ اسلام ناب محمدی است باید در این راستا مانند امام راحل (ره) قدم برداشت و شهید مطهری به مانند شاگردی بی بدیل با تفکرات امام (ره) آشنا بود و به وضوح در کتاب های خود این تفکر را بیان کرده اند.

امام جمعه شهر پرندک افزود: بزرگترین معلمین ما شهدا هستند و همه معلمان عزیز هم باید به مانند شهید مطهری اثر گذار باشند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسین منصوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری گزارشی از فعالیت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه در ابعاد مختلف عقیدتی و سیاسی و معرفتی و بصیرتی ارائه نمود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با تاکید بر بصیرت افزایی در جامعه در ابعاد اعتقادی و بصیرتی خاطرنشان کرد: راهکار دشمن در عصر حاضر جنگ نرم و تهی کردن جامعه از اعتقادات و فرهنگ ناب اسلامی است و این مجموعه تمام تلاش خود را برای اثرگذاری هرچه بیشتر در بین جامعه جهت افزایش بصیرت انجام خواهد داد.

 

ارسال نظرات