با فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
شهيد مرتضي مطهري با شناخت صحيح و دقيقي از اسلام و زمان‌شناسي در مبارزه با هجمه‌هاي فكري و فرهنگي دشمن بسيار خلاق و شجاع بودند و ايام شهادت آن شهيد والا مقام ، مناسب‌ترين زمان براي نامگذاري هفته عقيدتي است.
کد خبر: ۹۳۳۸۱۹۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳

افزایش معنویت و بصیرت رسالت اصلی عقیدتی ـ سیاسیبه گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه ؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج حجت الاسلام والمسلین حسین منصوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه در گفتگویی با خبرگزاری بسیج با اشاره به تناسب نام‌گذاري هفته عقيدتي سياسي با نام استاد مطهري تصريح كرد: شهيد مرتضي مطهري با شناخت صحيح و دقيقي از اسلام و زمان‌شناسي در مبارزه با هجمه‌هاي فكري و فرهنگي دشمن بسيار خلاق و شجاع بودند و ايام شهادت آن شهيد والا مقام ، مناسب‌ترين زمان براي نامگذاري هفته عقيدتي است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه با اشاره به ارزش آثار و تفکر علامه‌ی شهید از زبان مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری می فرماید نقش مطهری در اسلام با آن شرایط سخت و خفقان بارز و نادر بود، که همانا آثار او قابل مردن و تمام شدن نیست.

حجت الاسلام والمسلین حسین منصوری با بیان اینکه پیام روشن این هفته استفاده از ابزار علم در راه پاسداری از حریم مقدس عقاید اسلامی می‌باشد اظهار داشت : همه متولیان و دست اندرکاران فعالیت‌های عقیدتی سیاسی باید با تقویت هر چه بیش‌تر با سلاح علم و معرفت، توان و ظرفیت خود را برای دفاع از فرهنگ و عقاید اسلامی ارتقا بخشند تا بتوانند مرز داران شایسته‌ای برای دفاع از قرآن ومکتب نورانی اهل بیت (ع) باشند.

حسین منصوری یادآور شد : هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه و توجه به حوزه فعالیت‌های معرفتی، اعتقادی و سیاسی و تجلیل از تلاش و جهاد علمی خدمتگزاران عرصه تعلیم و تربیت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه با تاکید بر اینکه رسالت اصلی عقیدتی ـ سیاسی در سپاه پاسداران همان افزایش معنویت و بصیرت در کارکنان و بسیجیان است گفت: سعی داریم تا در راستای ارتقای سطح آگاهی، بصیرت و معنویت پاسداران گام‌های مؤثرتری برداریم.

وی افزود :عقیدتی سیاسی یک رکن هدایتگر سپاه است و روحاینون در آن نقش موثری در باورهای دینی و جذب دل ها به سوی خدا و ترویج نماز با مبانی قرانی دارند

 

ارسال نظرات