فرمانده سپاه شهرستان میناب از توزیع1800کیلوگرم گوشت گوسفندی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۳۸۲۱۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از میناب ،سرهنگ پاسدار حسین درویشی افزود:با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها تعطیل و بسیاری از افراد شاغل متضرر شده اند، به همین جهت یکی از رویکردهای سپاه و بسیج سازندگی حمایت از افراد آسیب پذیر از کرونا بوده است.
فرمانده سپاه میناب با اشاره به توزیع یکصد بسته معیشتی توسط موکب قمر بنی هاشم در این شهرستان به نیازمندان گفت: در چهارمین مرحله از توزیع کمک های مومنانه تعداد۱۲۰۰ بسته گوشت گوسفندی بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.


وی اظهار داشت: هر بسته ۱٫۵ کیلوگرم به ارزش ۱۷۰ هزار تومان برای هر بسته بوده است.


درویشی بیان کرد:بسته های معیشتی با همکاری کانون های فرهنگی،هنری مساجد،گروه های جهادی پایگاه های بسیج،بسیج سازندگی سپاه میناب تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرون توزیع شد.


سرهنگ پاسدار حسین درویشی تصریح کرد:امام مجتبی(ع) از زبان پیامبر اسلام(ص) نقل کردند: “اگر کسی گره ای از کار مومنی باز کند و مشکل مومنی را حل کند مانند این است که ۹ هزار سال خدا را عبادت کرده باشد، در حالی که روزها را روزه و شب ها را به عبادت خدا مشغول است”. امیدوارم همه ما بتوانیم با الگو پذیری از بزرگان‌مان در امر انفاق و طعام توشه ای برای آخرت خود ذخیره کنیم.


به گفته این مقام مسئول طی سال گذشته ازنیمه شعبان تا لیالی قدر یازده هزار ۲۲۹بسته معیشتی بین نیازمندان و خسارت دیدگان از ویروس کرونا توزیع گردید..

ارسال نظرات