خبرهای داغ:
فرمانده گردان رزمی و جهادی ۱۵۹ امام حسین (ع) شهرستان نهاوند:

پشتوانه‌ سپاه پشتیبانی و حمایت مردمی در طول انقلاب است

نهاوند-فرمانده گردان رزمی و جهادی ۱۵۹ امام حسین (ع) شهرستان نهاوند گفت: پشتوانه‌ای که سپاه به آن افتخار می‌کند پشتیبانی و حمایت مردمی در طول دوران انقلاب اسلامی از سپاه است.
کد خبر: ۹۳۳۸۳۰۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

پشتوانه‌ سپاه پشتیبانی و حمایت مردمی در طول انقلاب اسلامی از آن استمجتبی کیانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از تدابیر الهی امام (ره) در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستور تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: امام راحل در دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ طی دستوری به شورای انقلاب اسلامی رسماً تاسیس این نهاد را اعلام کرده و شورای انقلاب هم با تأسیس ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گام اساسی در راستای سازماندهی این نهاد برداشت.

فرمانده گردان رزمی و جهادی ۱۵۹ امام حسین (ع) شهرستان نهاوند ابراز داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه پشتوانه برای خود دارد که به آن هم افتخار می‌کند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند سپاه نور چشم من است و چشم من خطا نمی‌کند و کاش من هم یک پاسدار بودم؛ موضوع دوم که مقام معظم رهبری فرمودند من از سپاه راضی هستم و سپاه در طول دوران انقلاب اسلامی تاکنون ایمان، آمادگی، پایبندی و اطاعت پذیری و عمل به وظایف قانونی خود نقش موثر در دفاع از انقلاب اسلامی و مظلومین منطقه و عالم و انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را به مردم عالم ثابت کرده است بحمدالله کارنامه درخشانی دارد.

کیانی یادآور شد: پشتوانه سوم از سپاه که به آن افتخار می‌کند پشتیبانی و حمایت مردمی در طول دوران انقلاب اسلامی از سپاه است.

وی عنوان کرد: از دیگر افتخارات سپاه جای گرفتن آن در دل مردم ایران است؛ همبستگی بین مردم و مجموعه سپاه یکی از این افتخارات است همچنان از نام مبارک سپاه مشخص است سپاه بازوان توانمند و قدرتمند دفاع از انقلاب اسلامی است نه فقط انقلاب اسلامی ایران؛ بلکه انقلاب‌های اسلامی مظلومین و مردم ستمدیده کل جهان است.

فرمانده گردان رزمی و جهادی ۱۵۹ امام حسین (ع) شهرستان نهاوند ابراز داشت: ماموریت‌های واگذاری سپاه که در قالب پنج نیروی سازمان یافته یعنی سازمان بسیج مستضعفین که همان نیروی مقاومت بسیج است، نیروی زمینی، نیروی دریایی، نیروی هوا فضا و نیروی قدس به انجام می‌رسد امید دل مردم کشور و مظلومین و مستضعفین عالم و مردم ستم دیده منطقه است.

وی تصریح کرد: نقش سپاه را باید در حفظ و تداوم و زنده بودن انقلاب، کمک رسانی به مردم، حفظ و پایداری امنیت داخلی و آن سوی مرزها، مقابله با برنامه‌های براندازی انقلاب از سوی دشمن، امنیت مرزهای زمینی و آبی و هوایی، حفظ امنیت دریایی و قدرت و توان هوایی خلاصه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات