خبرهای داغ:
همدان- فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه همدان از توزیع بسته‌های معیشتی و جهیزیه توسط خیرین و خواهران بسیجی پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه (س) همدان به مناسبت میلاد امام حسن(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۸۳۶۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

توزیع بسته‌های معیشتی و جهیزیه توسط بسیجیان حوزه حضرت فاطمه (س) همدانمریم زنگنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: به مناسبت این ایام بسته‌های معیشتی و جهیزیه توسط خیرین و خواهران بسیجی پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه (س) تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل برنج، سویا، لوبیا، عدس، لپه، رشته پلویی، کنسرو ماهی و لوبیا، خرما، حلوا شکری، پنیر، خامه، شیر هر بسته به ارزش ۳۵۰ هزار تومان بود.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س)سپاه ناحیه همدان با اشاره به تهیه کمک جهیزیه به مبلغ ۲ میلیون تومان عنوان کرد: توزیع روغن، ۳۲۸ عدد ماکارونی، ۸۰ عدد شوینده، ۸۰ بسته قند، تهیه بن نان به ارزش یک میلیون و ۶۴ هزار تومان، ذبح دو رأس گوسفند به ارزش ۱۰میلیون، ۳۰بسته گوشت اهدایی به ارزش  ۱۵ میلیون تومان بین نیازمندان از دیگر برنامه‌های این حوزه بود.

وی با بیان اینکه از اقدامات شایسته که هرفردی می‌تواند درطول عمر خود انجام دهد تشویق و ترغیب دیگران به کار خیر است، گفت: تشویق دیگران به کار خیر در دین اسلام بسیار سفارش شده است و آیات متعددی در قرآن کریم در ارتباط با تشویق و ترغیب و سبقت و سرعت گرفتن در کار خیر وجود دارد.

زنگنه از پخت و توزیع ۳۰۰ شعله زرد و یک هزار پرس غذا بین نیازمندان توسط خیرین خبر داد و افزود: از دیگر برنامه‌های فرهنگی می‌توان به برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات، قرائت قرآن و دعای فرج اشاره کرد.

وی گفت: انجام کار خیر می‌تواند بر انسان تأثیر بسیاری بگذارد و امیدواریم این کار خیر و خداپسندانه همچنان ادامه داشته باشد و بتوانیم با این اقدامات خداپسندانه ویروس منحوس کرونا را ریشه‌کن کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات