رسالت اصلي عقيدتي سياسي در سپاه و بسیج همان افزايش معنويت و بصيرت در بسيجيان است که سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری در راستای همین امر در سپاه و بسیج با عنوان هفته عقیدتی سیاسی گرامی داشته می شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۳۸۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز مقاومت بسیج دلوار ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در گفت و گو با خبرنگار بسیج عنوان داشت:رسالت اصلي عقيدتي سياسي در سپاه و بسیج همان افزايش معنويت و بصيرت در بسيجيان است که سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری در راستای همین امر در سپاه و بسیج با عنوان هفته عقیدتی سیاسی گرامی داشته می شود.

حجت الاسلام بهرامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز مقاومت بسیج دلوار گفت: روز دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت بزرگ معلمی است که در طول زندگی با برکت خود با بهره گیری از دیدگاه اسلامی و نگاه عمیق به جامعه و آنچه که جامعه اسلامی بدان نیازمند است کوشید تا آثار مکتوب ارزشمندی را به جای گذارد. افکار و نوشته های ایشان در بسیاری از موارد تربیتی و اعتقادی به سوالات متعددی که درسطح جامعه به وجود می آید پاسخ داده است.

حجت الاسلام بهرامی در ادامه افزود: در تربیت اسلامی، هدف اساسی و غایی تربیت الهی شدن آدمی است . برای رسیدن به این اهداف ،استعدادهای عالی انسان كه در خلقت او قرار داده شده است باید رشد كند و فعلیت یابد.

وی همچنین اظهار داشت:تقویت اراده، عبادت، محبت، تقویت حس حقیقت جویی، مراقبه و محاسبه، تفكر، محبت اولیاء، ازدواج، جهاد، كار و معاشرت با صالحان یازده عامل تربیتی از نگاه معلم نمونه استاد شهید مطهری می باشد.

پایان خبر/

ارسال نظرات