حجت الاسلام والمسلمین الهی:کتب شهید مطهری چراغ راه مکتب تعلیم و تربیت است

حجت الاسلام والمسلمین الهی با بیان این که انقلاب مهم است، اما انقلابی بودن و ماندن مهم تر می باشد، افزود: ماندن در مسیر دین داری اهمیت خاص تری و نیز احتیاج به لوازمی چون خدامحوری و عزت مداری دارد.
کد خبر: ۹۳۳۸۳۸۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین الهی ضمن تبریک فرارسیدن هفته عقیدتی در سپاه و بسیج، با اشاره به این که ماه مبارک رمضان، ماه برکت، رحمت و مغفرت است، اظهار داشت: برای حضور در جمع یاران امام حسن محتبی(ع) باید فرصت های ماه مبارک رمضان را مغتنم بشماریم، صفت ثبات قدم در دینداری از ویژگی های یاران اخص امام (ع) است، ما این ویژگی مهم را در خود نهادینه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اللهی:کتب شهید مطهری چراغ راه مکتب تعلیم و تربیت است

وی با بیان این که انقلاب مهم است، اما انقلابی بودن و ماندن مهم تر می باشد، افزود: ماندن در مسیر دین داری اهمیت خاص تری و نیز احتیاج به لوازمی دارد، لوازمش خدامحوری، عزت مداری، غیرت مداری، صبر و آرامش و رعایت حد و حدودها است.

حجت الاسلام الهی با تشریح اقدامات عقیدتی – سیاسی در سپاه استان البرز، عنوان کرد: مجموعه سپاه استان در زمینه های تربیتی، بصیرتی، اخلاقی، فقه و احکام مشارکت و فعالیت داشته است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان و کشور، اظهار کرد: برگزاری بیشتر دوره های تربیتی و تعالی در استان به صورت مجازی و نیمه حضوری، نشست های بصیرتی و اخلاقی به صورت مجازی، نشست های تفسیری و قرآنی و غیره از فعالیت های انجام شده در حوزه عقیدتی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین الهی در پایان با بیان این که برنامه های عقیدتی تا پایان سال تداوم خواهد داشت، خاطر نشان کرد: ما با تجربه ماه مبارک رمضان در سال 1399، توانستیم به صورت متمرکز و مجازی در سطح سپاه استان دوره های بصیرتی را اجرا کنیم، آثار شهید مطهری چراغ راه حرکت ما در حوزه های مختلف است.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها