خبرهای داغ:
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا به مناسبت بزرگداشت هفته کار و کارگر و روز معلم پیامی تبریکی صادر کرد
کد خبر: ۹۳۳۸۴۰۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

به گزارش روابط عمومی  سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا به مناسبت بزرگداشت هفته کار و کارگر و روز معلم پیامی تبریکی صادر نمود.در این پیام آمده است:
بی تردید رمز پیشرفت، پویایی و توسعه پایدار کشور در تجلی استعدادها و سرمایه های انسانی کارآمد، پُرتلاش، باشور و نشاط و خلاق می باشد که کارگران و قشر زحمت کش جامعه به عنوان بازوی توانمند چرخه تولید و اقتصاد، نقش برجسته و ویژه ای در این عرصه دارند.
لذا روز جهانی کار و کارگر را به کلیه زحمکتشان و کارگران شهرستان بوئین زهرا که در سنگر کار و تولید و پشتبانی ها و مانع زدایی ها، با استقامت، گذشت و اعتقادی راسخ سرشار از عشق به ارزش های الهی قدم بر می دارند تبریک عرض می کنم.
دوازدهم اردیبهشت ماه یادآور سالروز شهادت جانگداز فیلسوف فرزانه و علامه شهید مرتضی مطهری و روز معلم به شمار می رود. معلم همچون چراغی فروزان و مشعلی نورانی، تمام عمر پربرکت خویش را در راه تبیین و ترویج خالصانه اهداف والای اسلام ناب محمدی (ص) و اعتلای فرهنگ غنی شیعه و مبارزه سرسختانه با گمراهی ها، ضلالت و انحرافات فکری و اعتقادی و هدایت افکار قشر تحصیل کرده سپری می نماید.
خداوند در آیه « إقرا باسم ربک الذی خلق، خلق الانسان من علق، إقرأ و ربک الاکرم، الذی علم بالقلم، علم الانسان ما لم یعلم » خود را یک معلم خوانده است و جالب تر آنکه معلم بودن خود را بهترین و پیچیده ترین شاهکار خلقت پس از آفرینش آورده است. از این رو، معلمان نقش کلیدی در تربیت و آگاه سازی دانش آموزان دارند چراکه آنها انسان سازان نسل بعدی محسوب می شود.
در پایان اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از کارگران متعهد و پرتلاش و معلمان گرامی شهرستان بوئین زهرا، این روز خجسته را گرامی داشته و توفیق روز افزون، سلامتی و سعادت همه عزیزان را از خداوند منّان مسألت دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها