شیوه برگزاری مراسم شب‌های قدر در مصلای اردبیل از سوی روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اعلام شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۴۷۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱

برنامه شـــب‌های قدر مصـــــلای اردبیــــل اعـــــلام شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای، شیوه برگزاری مراسم شب‌های قدر در مصلای بزرگ اردبیل را تشریح کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛

بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند؛ با عنایت به توصیه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری تجمعات و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده، امکان برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر طبق سنوات گذشته ممکن نخواهد بود.

از طرفی با عنایت به لزوم بهره‌مندی حداکثری از فیوضات ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر و اشتیاق میهمانان ضیافت عظیم الهی، مراسم سخنرانی و احیاء شب قدر توسط نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به‌صورت پخش زنده و بدون حضور جمعیت انبوه، از محل مصلای اردبیل، برگزار خواهد شد.

مراسم، در شب‌های قدر با سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی از ساعت ۲۳:۳۰ شروع و از شبکه استانی سبلان، رادیو اردبیل، رادیو‌ برون مرزی آران و همچنین شبکه سحر آذری و شبکه تلویزیونی شما پخش خواهد شد.

ضمنا این مراسم، همزمان از صفحه اینستاگرام به نشانی@seyyed_hasan_ameli و صفحه فیس بوک به آدرس @seyyedhasanameli به جهت دسترسی مخاطبین خارج از کشور پخش خواهد شد.

ارسال نظرات