با هدف ارتقاء و ترویج فرهنگ قرآنی انجام می‌شود:

برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در سراوان ویژه خانواده شهدا

سراوان-کرسی‌های تلاوت قرآن ویژه خانواده شهدا با هدف ارتقاء و ترویج فرهنگ قرآنی در سراوان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۴۷۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در گفتگو با خبرنگار بسیج  در سراوان با بیان اینکه امروز به برکت مجاهدت شهیدان در امینت و آرامش زندگی می‌کنیم، گفت: شهادت هدفی است که فرد با آگاهی و هدفی مقدس و در راه خداوند متعال آن را انتخاب می‌کند و با اعتقاد کامل به حقیقت جان خود را فی سبیل الله فدا می‌کند.

 وی افزود: ایثار، فداکاری، جهاد و انقلابی بودن در وجود شهدا، جانبازارن، آزادگان و ایثار گران تجلی پیدا می‌کند که اگر فردی می‌خواد عاقبت به خیر شود باید در این مسیر گام بردارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان شهدا و جانبازان را محنت کشیدگان پر افتخار انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از افتخارات خدمت گذاری به خانواده معظم شهدا و جانبازان است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: تکریم، توجه و حضور در خانواده شهدا، شنیدن درد دل آن‌ها جهت رفع دغدغه‌های این عزیزان همواره مورد تاکید بوده و هست و این بار نیز برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان بهانه‌ای دیگر برای دیدار با خانواده شهدا و جانبازان شده که افتخار بزرگی برای مسئولین شهرستان به شمار می‌رود.

این مسئول تصریح: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جهش‌های خطرناک آن، این محافل نورانی و معنوی باید با رعایت دو چندان دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شود.
ارسال نظرات