خبرهای داغ:
همدان-مسئول سابق سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با بیان اینکه همدان یکی از محورهای مهم حوزه فرهنگ و هنر و پایه فرهنگی کشور است، گفت: در این راستا نیازمندیم جبهه فرهنگی تشکیل شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۴۷۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

همدان یکی از محورهای مهم حوزه فرهنگ و هنر و پایه فرهنگی کشور استبه گزارش خبرگزاری بسیج، رسول کرمی در آئین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان اظهار داشت: فعالیت در عرصه دشوار، حساس و تأثیرگزار فرهنگ و هنر توفیقی بوده که از سال ۹۳ تاکنون شامل حال بنده شده است که با توجه به تجربیات قبل و با کمک اساتید هنرمند سعی کردیم که در راستای اعتلای به فرهنگ و هنر انقلابی استان قدمی برداریم.

وی با بیان اینکه استان همدان یکی از محورهای مهم حوزه فرهنگ و هنر و پایه فرهنگی کشور است، گفت: در این راستا نیازمند این هستیم که دستگاه‌های متولی فرهنگ و هنر با یکدیگر جبهه فرهنگی را تشکیل دهند تا در مقابله با جنگ نرم در راستای اشاعه فرهنگ و هنر تراز انقلاب اسلامی و منویات و دغدغه‌های رهبر انقلاب کارهایی را انجام دهیم.

مسئول سابق سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با بیان اینکه فرهنگ و هنر از لحاظ مالی نیازمند پشتیبانی است، با اشاره به فعالیت انجام شده گفت: یادواره شهدای هنرمند و سرکشی از خانواده آنها و جمع‌آوری آثار شهدای هنرمند اولین اقدام بود که ماندگار است.

وی ادامه داد: فعالیت در ۹ شهرستان به عنوان کانون بسیج هنرمندان، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی، برگزاری سه دوره جشنواره حبیب حرم، برگزاری بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی و حمایت از هنرمندان از دیگر اقدامات در طی این مدت است.

* کادرسازی تربیت سرباز در راستای زمینه ظهور است

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان نیز در ادامه اظهار داشت: از تمام افرادی که در این راستا دستی بر آتش دارند دعوت به همکاری می‌کنم.

امیر ترکاشوند با بیان اینکه مهمترین برنامه الهی در دنیا تربیت است، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه از کادرسازی غافل مانده‌ایم، گفت: کادرسازی تربیت سرباز در راستای زمینه ظهور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات