زنجان _ مسئول بسیج فرهنگیان استان زنجان از اجرای برنامه‌های متعدد این قشر به مناسبت گرامیداشت هفته معلم خبر داد و گفت:این برنامه ها در راستای تجلیل از مقام معلم برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۵۱۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳
سرهنگ یوسف دولتیاری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد علامه شهید مرتضی مطهری و پاسداشت مقام معلم، اظهار کرد: معلمان از اقشار تأثیرگذار و کادرساز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
 
برنامه های گرامیداشت هفته معلم به همت بسیج فرهنگیان استان زنجان برگزار می شود

وی خاطرنشان کرد:امسال به منظور تکریم از مقام والا و ارزشمند معلم، همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته بسیج فرهنگیان، این سازمان برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته تصریح کرد: به دلیل وضعیت کرونایی حاکم در استان، کلیه برنامه‌های این هفته بصورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج فرهنگیان استان زنجان اظهار کرد: تجلیل از فرهنگیان شاخص، برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در مدارس، تهیه بروشور‌های آماری از فعالیت بسیج فرهنگیان، صدور لوح تبریک، برگزاری مسابقه با عنوان وصیت نامه امام (ره)، فراخوان دلنوشته دانش آموزان و معلمان شهید در میان دانش آموزان و تجلیل از نفرات برتر، برگزاری جلسه (شورای بسیج فرهنگیان استان)، برگزاری نشست روشنگری با استفاده از ظرفیت برنامه شاد، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع «بیانیه گام دوم انقلاب»، تجلیل از معلمان شاخص بسیجی استان با لوح تقدیر و اهدای گل و هدایای مختلف از طریق فضای مجازی نمونه‌ای از این برنامه هاست.

دولتیاری با اشاره به اینکه برقراری تماس تلفنی و تقدیر از زحمات معلمین تلاشگر در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، تماس با مادران شهدای فرهنگی، ارسال پیام تشکر به فرهنگیان جهت همکاری و تشویق دانش آموزان و عمل به شعار «در خانه می‌مانیم تا کرونا را شکست بدهیم»، ارسال پیام تبریک به مسئولین آموزش و پرورش، اعضای شورای کانون ها، معلمین برتر انقلابی، بسیجیان فعال، مسئولین معاونت‌ها و فرماندهان نواحی و سایر اعضای شورای معاونین سپاه استان زنجان واز دیگر برنامه هاست.

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان استان زنجان با استفاده از بستر فضای محیطی برای هرچه باشکوه‌تر نشان دادن مقام معلم استفاده کرده، عنوان کرد: نصب بنر به مناسبت هفته معلم در استان و شهرستان‌ها و نیز غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای فرهنگی استان زنجان به همراه جمعی از مسئولین استانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

دولتیاری با اشاره به حضور امام جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین در مدارس برای نواختن زنگ گرامیداشت روز معلم، تاکید کرد: دیدار نماینده، ولی فقیه با اعضای کانون بسیج فرهنگیان، برگزاری رزمایش‌های بصیرتی ثامن، بروزرسانی مستمر کانال‌ها و ارتباط بیشتر با مخاطبین، برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی برای فرهنگیان، دیدار و تماس تلفنی در جهت تجلیل از بازنشستگان فرهنگی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، صدور تقدیر نامه و اهدای هدیه به معلمان نمونه کشور و سه نفر از دبیران برتر آمادگی دفاعی و معرفی کامل زندگینامه شهدای فرهنگی در کانال نیمکت و پورتال اداره کل آموزش و پرورش در هفته معلم وارسال محتوا در خصوص «خرید کالای ایرانی» از طریق پیام رسان‌ها از دیگر برنامه‌های هفته معلم می‌باشد.

دولتیاری در پایان یادآورشد:برنامه‌های مذکور در طول هفته معلم با تلاش و همت بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش این استان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات