خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قصرشیرین گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در این شهرستان با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۵۲۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۵

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل شاه محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین افزود: برخی برنامه‌های بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه نیز به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجرا می شود.
وی اظهار داشت: تجلیل از مربیان عقیدتی بسیج و مدیران ،هادیان سیاسی و رابطین نمایندگی ولی فقیه، دیدار با امام جمعه شهرستان، فضاسازی سطح خیابان ها و معابر شهری، سرکشی از خانواده معظم شهدا، ودلجویی با خانوادهای متوفی کرونا، معرفی کانال سراج به بسیجیان برای دریافت محتوای کتب و آثار شهید مطهری از برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی در قصرشیرین است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قصرشیرین دیگر برنامه های بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه قصرشیرین را برگزاری محفل انس با قرآن ودعوت از مربیان مجرب شهرستان، ارسال پیامک تبریک ، غبارروبی مزار شهدای گمنام، تشکیل اکیپ کمک و همیاری، نمایشگاه کتاب داستان شهید مطهری، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهیدمطهری، توزیع بسته های معیشتی، تبیین و ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی بیان کرد.
حجت الاسلام شاه محمدی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه کشور و هدف قرار دادن نسل های جوان و فاصله افکنی بین نظام و ملت، گفت: بصیرت افزایی، هوشیاری و تجهیز به دانش روز و روشنگری عواملی هستند که برای مقابله با توطئه های دشمن باید به آن توجه و عمل کنیم.
وی در پایان ولایتمداری و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و افزایش بصیرت سیاسی در جامعه کنونی را لازم و ضروری دانست و افزود: حول محور ولایت فقیه بودن و حرکت در رکاب ولایت از وظایف مهم و شاخص حوزه نمایندگی در سپاه است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت معلم شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته آموزش های عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

ارسال نظرات