مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع):

انقلاب اسلامی ایران خارج از تصور دشمنان نظام به پیش می‌رود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز گفت: انقلاب اسلامی ایران هم اکنون به بیشتر کشورها صادر شده و با عنایت امام زمان(عج)این کشور تمامی مشکلات را پشت سر گذاشته و مقدمات ظهور آن حضرت را فراهم خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۳۸۵۴۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین یوسفی در نشست بصیرتی سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد که در حسینیه امام حسین علیه السلام این سپاه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: بالاترین توفیقی که نصيب ملت ایران شده، این است که پس از ۱۴۰۰ سال حکومتی مبنی بر اسلام ناب محمدی تشکیل شده و در به ثمر رسیدن این انقلاب هدایت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و عزم و اراده مردم تأثیر فراوانی داشته است.

وی تاکید کرد: عده‌ای قلیل با اهداف خاص و با آموزش های که دیده بودند برای نظام می خواستند چالش ایجاد کنند اما با هوشیاری همین مردم با بصیرت، شکست خورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران هم اکنون به بیشتر کشورها صادر شده و با عنایت امام زمان(عج) این کشور تمامی مشکلات را پشت سر گذاشته و مقدمات ظهور آن حضرت را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها