دکتر علیمحمدی گفت: گام پنجم طرح شهید سلیمانی به مراتب با قوت‌تر از گذشته با نقش آفرینی بسیجیان و مراکز بهداشت ادامه پیدا خواهد کرد و البته در این گام خدمات و اقدامات گسترده‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۲۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ دکتر «علی علیمحمدی» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک ‌امروز در نشست ویدئو کنفرانسی قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین و «سعید نمکی» وزیر بهداشت اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شیوع بیماری در کنار دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان بوده و بسیجیان توانسته اند با نقش آفرینی های گسترده بسیاری از خلاء ها را جبران کنند.

علیمحمدی گفت: گام پنجم طرح شهید سلیمانی به مراتب با قوت‌تر از گذشته با نقش آفرینی بسیجیان و مراکز بهداشت ادامه پیدا خواهد کرد و البته در این گام خدمات و اقدامات گسترده‌تر خواهد شد.

وی افزود: در اجرای واکسیناسیون عمومی قطعا از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیج و سپاه استفاده خواهیم کرد چرا که بسیج علاوه بر کارکردهای مختلف توانمندی‌های بسیار خوبی دارد که قطعا از آنها استفاده خواهیم کرد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خوشبختانه در هفته جاری ازنظر ابتلاء به بیماری به وضعیت ثبات رسیده‌ایم، ولی متاسفانه میزان مرگ و میر با توجه به بستری‌های هفته‌های گذشته همچنان بالا است.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود با رعایت پروتکل‌ها توسط همه مردم و اقشار جامعه و تلاش و هم افزایی بیشتر مسئولان در سطح استان بتوانیم در هفته‌های آینده از بحران فاز چهارم بیماری کرونا عبور کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات