خاش-به مناسبت روز جهانی کار و کارگر از ۸۵ نفر کارگر و ۱۸ نفر از کارفرمایان نمونه، بسیجی و ایثارگر شهرستان خاش تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۴۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، سرهنگ ثمره حسینی در مراسم روز کارگر در شهرستان خاش گفت: همه ساله با فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر در شهرستان خاش مراسمات متنوعی برای تقدیر از این قشر زحمت کش تدارک دیده می‌شود، امسال با وجود بیماری منحوس کرونا و الزام در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا این برنامه‌ها به صورت خلاصه برگزار گردید. در این بین غبار روبی مزار مطهر شهدا، تجلیل از مدافعان سلامت توسط کارگران بسیجی، دیدار با خانواده شهدای کارگر و اهدای کمک‌های مومنانه به کارگران بی بضاعت از اهم برنامه‌ها بود.

فرمانده سپاه شهرستان خاش ادامه داد: در این هفته نشست هیئت اندیشه ورز پیرامون منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل این هیئت‌ها با محوریت تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها با حضور نمایندگان شورا‌ها و اصناف کارگری، مدیران واحد‌های تولیدی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار گردید. ثمزره حسینی ادامه داد در این نشست‌ها به برسی مشکلات و دغدغه‌های تولید کنندگان و سرمایه گذاران و کارآفرینان پرداخته و تصمیمات مناسب و کارآمدی جهت رفع موانع تولید اتخاذ گردید.

همچنین امروز تجلیل از ۱۸ کارفرما و ۸۵ نفر کارگر نمونه بسیجی و ایثارگر با حضور امامان جمعه، مدیران شهرستان و جمعی از مدیران واحد‌های تولیدی شهرستان خاش برگزار گردید. در حاشیه این مراسم مشکلات این قشر زحمت کش بررسی و در جهت برطرف نمودن آن اقداماتی طی روز‌های آینده در دستور کار قرار گرفت.
ارسال نظرات