خبرهای داغ:
معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان:

رویکرد جدید ستاد امر به معروف حضور گروه‌های جهادی و مطالبه‌گری در این عرصه است

همدان-معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان گفت: رویکرد جدید ستاد امر به معروف بر این است که گروه‌های جهادی و مطالبه‌گری در عرصه تخصصی امر به معروف حضور پیدا کنند که انحصار امر به معروف شکسته شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۸۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳

رویکرد جدید ستاد امر به معروف حضور گروه‌های جهادی و مطالبه‌گری در این عرصه استبه گزارش خبرگزاری بسیج، میثم صابریون در دومین نشست مطبوعاتی و رسانه‌ای ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان همدان اظهار داشت: رویکرد جدید ستاد امر به معروف بر این اساس است که گروه‌های جهادی و مطالبه‌گری در عرصه تخصصی امر به معروف حضور پیدا کنند که انحصار امر به معروف شکسته شود که نماد امر به معروف عفاف و حجاب باشد.

وی افزود: ۱۸ عرصه تخصصی امر به معروف طبق طراحی‌های صورت گرفته در مرکز به استان‌ها ابلاغ شد.

معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان با بیان اینکه قرار است موتور پیشران عرصه تخصصی گروه‌های مطالبه‌گر باشند و موضوعات را احصا کند و در نظام و حل مسائل قرار دهند، گفت: این گروه‌ها سال گذشته در بحث احصا مسائل و مانع زدایی ورود پیدا کرده بودند که هر مسئله شامل چند ماه کار کارشناسی است.

وی با بیان اینکه شرکت زمرد آسیا در آستانه مزایده بود که با پیگیری انجام شده از سوی گروه مطالبه‌گری مزایده متوقف شدف گفت: گروه مطالبه‌گری کارخانه به کارخانه در بحث مانع زدایی‌ها با مشارکت خود افراد به دنبال طرح توجیهی عمرانی است.

صابریون با بیان اینکه مدیران تولیدکننده‌ها طی گذشت سال‌ها رفت و امد مستهلک شده‌اند، گفت: آنها نیازمند این هستند که به آنها کمک شود که نشانگر عزمی است که با همت رسانه‌ها و مطالبه‌گری از مسئولین شعار سال تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات