خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزآباد تشریح کرد:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزآباد، اهم برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی این ناحیه را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۹۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرگزاري بسيج از فارس، حجت الاسلام قدرت اله پورغلامی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در فیروزآباد اظهار  داشت: برنامه های هفته عقیدتی سیاسی امسال با شعار سلامت در پرتو معنویت در حوزه ها و پایگاههای مقاومت این ناحیه برگزار شد.
وی افزود: تجلیل و تکریم از اساتید و مربیان فعال،برگزاری مسابقات کتابخوانی از آثار شهیدمطهری در سطح حوزه های مقاومت و فضاسازی حوزه ها و پایگاههای مقاومت از جمله برنامه های این هفته  بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزآباد تقارن این هفته با آغاز ماه مبارک رمضان را فرصت مغتنمی در راستای نهادینه کردن مبانی عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج عنوان کرده وگفت: در کنار برنامه های هفته عقیدتی سیاسی برنامه های آموزش قرآنی ماه مبارک با رعایت پروتکل های بهداشتی در ستاد ناحیه مورد توجه  بود.

وی در ادامه با توجه به شیوع ویروس کرونا، تجلیل از فعالان سلامت،ارسال بسته معنوی برای همکاران مبتلا به کرونا،ختم صلوات برای شهدای انقلاب و شهدای مدافع سلامت و میثاق با ولایت بصورت مجازی با ختم ۱۱۴۰۰۰صلوات جهت تعجیل در فرج و سلامتی امام زمان عجل الله در برنامه های هفته عقیدتی سیاسی بود.

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها