شاهرود_معاون مدیرکل و مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: مراجعه ۶۳۴ نفر به مراکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی شهرستان در سالی که گذشت
کد خبر: ۹۳۳۸۸۳۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
مراجعه ۶۳۴ نفر به مراکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود جانسیر ضمن تبریک فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز مشاور و روانشناس، به اهمیت فعالیت روانشناسان مراکز مشاوره در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: مددکاران و روانشناسان متخصص در مراکز مشاوره در حوزه‌های مختلفی مانند فرزندپروری، مشاوره اعتیاد و مشاوره زوجین فعالیت می‌کنند.
وی ادامه داد:۲ مرکز مشاوره عمومی، یک مرکز مشاوره تخصصی، ۳ دفتر مشاوره و یک مرکز سلامت روان محلی در سال گذشته به ۶۳۴ مراجعه کننده ارائه خدمت نموده و ۹۱۸ جلسه مشاوره برای آن‌ها برگزار کردند.
مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود آگاه سازی و افزایش دانش عمومی درباره سلامت روان را از اهداف مرکز و دفاتر مشاوره و خدمات روانشناختی دانسته و افزود: در این راستا آموزش‌های پیش از ازدواج، زندگی خانواده، مهارت‌های زندگی و آموزش‌های تخصصی در طی ۲۲ دوره برای ۶۹۳ نفر به صورت حضوری و غیرحضوری انجام شد.
وی در ادامه گفت: در راستای طرح‌های پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد در محله و با هدف توانمندسازی مردم برای کنترل عوامل موثر بر سلامتی شان، ۶۴ تیم در ۱۲ محیط شهری و روستایی به صورت حضوری و مجازی، خدمت ارائه دادند.
در خاتمه مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: در سال ۱۳۹۹ طرح همیار مادر کودک جهت ۳۶ مادر باردار برای اولین بار در استان سمنان در شهرستان شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها