خبرهای داغ:
شاهرود_ معاون مدیرکل و مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت:همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای پویش ضیافت همدلی ۴۵۲ سبد کالای ماه رمضان به توانخواهان اهدا شد
کد خبر: ۹۳۴۰۹۵۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
تهیه و توزیع بیش از ۴۵۰ سبد کالای در ماه رمضان در بین توانخواهان شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود جهانسیر اظهار کرد: در راستای استمرار اجرای رزمایش ایران همدل و پیرو پویش ضیافت رمضان بیش از ۴۵۰ بسته حمایتی سبد کالا شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا، چای، قند و ... میان جامعه هدف توزیع شد.
معاون مدیرکل و مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود اضافه کرد: توزیع و تهیه این اقلام به همت خیرین، موسسات غیردولتی و بهزیستی صورت گرفته است.
این مقام مسئول با بیان اینکه مشارکت خیران و مردم در پیشبرد اهداف بهزیستی ضروری است، گفت:با توجه به شرایط اقتصادی و شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه در صدد هستیم در سال جاری به همت خیرین شهرستانی در جهت رفع مشکلات معیشتی هفت هزار و ۶۰۰ فرد تحت حمایت بکوشیم.
معاون مدیرکل و مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود افزود:مردم شریف استان و شهرستان شاهرود می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۱۷۱۰۳۴۵۴۱۸۱۰۵۰۷ نزد بانک مرکزی واریز و مشارکت‌های غیرنقدی را به ستاد اداره بهزیستی شهرستان و مجتمعات تابعه تحویل دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها