خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: اعتبارات اشتغال کمیته امداد استان سمنان با رشد دو برابری به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت و با این اعتبارات قطار اشتغال روی ریل توسعه قرار خواهد داد.
کد خبر: ۹۳۳۸۸۳۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
اعتبارات اشتغال کمیته امداد استان سمنان به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافتبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در دیدار با مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: ۳۵۶۴ طرح اشتغال با ۱۰۳ درصد تحقق برنامه، در سال ۹۹ برای مددجویان و کارآفرینان عرصه اشتغال ایجاد شد.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: بالغ‌بر ۱۰۲ میلیارد تومان برای ایجاد فرصت‌های شغلی در سال ۹۹ تخصیص یافت که بیش از تعهدات این نهاد بوده است.
وی تصریح کرد: ۵۶ درصد طرح‌های اشتغال اجراشده روستایی و ۴۴ درصد شهری بوده است.
مسعودیان راد یادآور شد: در سال گذشته ۱۷۰ درصد ایجاد اشتغال طرح‌ها نسبت به سال ۹۸ افزایش یافت.
وی بر نظارت ۷۶۸۸ تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان اشاره کرد و گفت: ارائه ۴۵۰۹ مشاوره شغلی در این مدت به مددجویان و کارآفرینان ارائه‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: اعتبارات اشتغال کمیته امداد استان سمنان با رشد دو برابری به ۲۰۰ میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافت و با این اعتبارات قطار اشتغال روی ریل توسعه قرار خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی به توفیق بسیار بزرگی در حوزه اشتغال‌زایی دست‌یافتیم.
مسعودیان راد به وارد شدن مددجویان به بازار تجارت الکترونیک اشاره کرد و گفت: تجارت الکترونیک در بین مددجویان در حال تسری است.
تغییر رویکرد کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح‌های اشتغال و رسیدن مددجویان از نقطه حمایتی به خودکفایی جای تقدیر دارد
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به اینکه تغییر رویکرد کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح‌های اشتغال و رسیدن مددجویان از نقطه حمایتی به خودکفایی جای تقدیر دارد، خاطرنشان کرد: عملکرد کمیته امداد استان سمنان درزمینهٔ اشتغال و فکر‌های نوین این حوزه منجر به تحولات عظیمی شده است.
اسماعیل غنیان با اشاره به اینکه کمیته امداد استان سمنان همه‌ساله بیش از تعهد خود درزمینهٔ اشتغال عمل می‌کند، تصریح کرد: کانون خیرین اشتغال، راهبران شغلی و سایر برنامه‌ها و نقشه راه این نهاد را مشخص کرده تا مددجویان از چرخه حمایتی خارج و با رسیدن به درآمد ثابت ماهانه خودکفا شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها