شاهرود_حجم بارگیری وتخلیه بار از طریق خطوط ریلی این اداره کل در فروردین ماه سال جاری نسبت به بازه زمانی سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۹۳۳۸۹۳۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
افزایش ۱۲۴ درصدی بارگیری و ۲۲۹ درصدی تخلیه بار در راه آهن شمالشرق (۱)به گزارش خبرگزاری بسیج، فرشاد زادخور مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) با تشریح عملکرد این اداره کل و مقایسه میزان بارگیری، حمل و تخلیه کالا‌های داخلی و صادراتی در فروردین ماه سال جاری نسبت به بازه زمانی سال گذشته از رشد ۱۲۴ درصدی میزان بارگیری و همچنین افزایش ۲۹۹ درصدی تخلیه بار در محدوده‌ی استحفاظی این اداره کل خبر داد.
زادخور همچنین افزود: در مقایسه آماری سه ماهه منتهی به سال ۹۹ نسبت به بازه زمانی سال ۹۸ در میزان بارگیری رشد ۲۵ درصدی ودر تخلیه بار رشد ۲۵۶ درصدی را شاهد هستیم که این مقدار رشد شامل بارگیری و تخلیه انواع بار از قبیل: زغالسنگ، سیمان، دانه‌های روغنی، تراورس بتنی، کوپلاژ، بالاست و سایر اقلام می‌باشد.
یادآور می‌شود با تلاش شبانه روزی پرسنل این اداره کل و در شرایط کرونایی، روزانه بیش از ۸۰ رام قطار مسافری در حال تردد است و با مدیریت سیر قطارها، عملیات بارگیری، تخلیه وحمل انواع محموله‌های باری نیز بطور همزمان در این مسیر در حال انجام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها