استاندار اردبیل با بیان اینکه کاهش تعداد بستری‌ها در استان گفت: پیک کرونا روند نزولی پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۳۳۸۹۳۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

کاهش تعداد بستری‌ها در استان اردبیل /  پیک کرونا  روند نزولی پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری بسیج  از اردبیل ، اکبر بهنام‌جو در  نشست قرارگاه کرونای استانی و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در  محل سپاه حضرت عباس (ع) استان اظهار داشت: همه شهرستان‌ها  در غالب هماهنگی در ستاد کرونا و طرح شهید سردار سلیمانی اقدامات خوبی انجام می‌دهند. 

وی ضمن سپاسگذاری از مردم برای رعایت پروتکل‌ها، افزود:تعداد بستری‌ها در استان کاهش یافته و  پیک کرونا  روند نزولی پیدا کرده است.

استاندار اردبیل گفت: اعضای پایگاه مقاومت بسیج به  بیماران قرنطینه در منزل سرکشی می‌کنند و نظارت‌های مستمری انجام یافته و جدیت قابل توجهی در اجرای این طرح در دستور کار است تا بتوانیم از انتقال ویروس جلوگیری به عمل آورده و بیماران کرونایی را از وضعیت قرنطینه خارج کنیم.

بهنام‌جو تصریح کرد: واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در اردبیل از امروز آغاز شده و درصدد هستیم بعد از غربالگری و شناسایی این افراد واکسیناسیون را با موفقیت اجرا کنیم لذا افرادی که با آنها از طریق بهداشت تماس گرفته نشده  مراجعه نکنند.

وی همچنین نسبت به شکننده بودن وضعیت کرونایی هشدارهای لازم داده و افزود: باید رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بعنوان یک مطالبه عمومی در بین مردم و اصناف مختلف تبدیل شود و باید تلاش کنیم تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فرهنگ‌سازی و اطلاع مناسب، شاهد پیک بعدی در استان نباشیم.

جهت دانلود خبر کلیک کنید

ارسال نظرات