خبرهای داغ:

ایمان در راه اعتلای دین خدا عامل پیروزی‌های انقلاب اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز گفت: پیروزی های انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت نشات گرفته از ایمان، عقیده و همتی است که در راه اعتلای دین خدا شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۳۳۹۰۱۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محمد برامکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز با گرامیداشت هفته عقیدتی گفت : هرساله با شروع اردیبهشت ماه مخصوصا ۱۲ اردیبهشت و خاطره شهادت مظلومانه استاد شهید مرتضی مطهری برنامه های هفته ی عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج متناسب با حال و روز جامعه و هفته استاد و معلم برگزار می گردد.

وی با اشاره به نقش امام راحل گفت: نبرد ما، نبرد در راه عقیده است و نبرد در راه عقیده شکست ناپذیر است و انشالله به زودی شاهد به احتزار درآمدن پرچم مقدس حاکمیت الله بر جهان خواهیم بود که بر دست رهبر انقلاب اسلامی بر اریکه قدرت دنیا نصب خواهد شد.

وی با اشاره به پیروزی های انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت افزود: که این پیروزی ها نشات گرفته از ایمان، عقیده و همتی است که در راه اعتلای دین خدا شکل میگیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز در خصوص اجرای برنامه های هفته عقیدتی گفت : ما دو هدف را برای پیشبرد مباحث عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج شهرستان الیگودرز در نظر داریم که اولین بعد، بحث تقویت عقیدتی سیاسی در ناحیه و همه رده های حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج که بیش از پیش این نهاد مقدس مدنظر هست و همچنین بحث دوم با توجه به گام دوم انقلاب و شعار سال و همچنین با توجه به برگزاری دو انتخابات بسیار مهم در نظام اسلامی در گام دوم انقلاب ، پیشگامی بسیج در بصیرت افزایی در سطح جامعه انشالله خواهد بود.

فرمانده سپاه الیگودرز ضمن تقدیر از مسئول نمایندگی  ولی فقیه سپاه در الیگودرز، حجت الاسلام علی لرستانی و همچنین القاب جمعی ولی فقیه تشکر مینمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار