محسن دهقانی: مردم علاوه بر اینکه حضور پررنگی در این عرصه خواهند داشت نسبت به انتخاب نمایندگان اصلح حساسیت داشته باشند و حضور در انتخابات پایه‌های نظام را تقویت می‌کند.
کد خبر: ۹۳۳۹۰۲۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، معاون سیاسی سپاه الغدیر یزد در جمع فرماندهان وطلاب و مبلغین قرارگاه روشنگری بهاباد با دعوت از مردم برای حضور حماسی در پای صندوق‌های رای گفت: مردم علاوه بر اینکه حضور پررنگی در این عرصه خواهند داشت نسبت به انتخاب نمایندگان اصلح حساسیت داشته باشند و حضور در انتخابات پایه‌های نظام را تقویت می‌کند.

سرهنگ پاسدارمحسن دهقانی بیان اینکه انقلاب ما متشکل از دو رکن جمهوریت و اسلامیت است که جمهوریت آن متبلور در انتخابات است گفت: شرکت در انتخابات به معنای تائید جمهوریت نظام اسلامی و احقاق این حق است و همه علاقمندان به انقلاب و همه افرادی که به نظام اسلامی اعتقاد دارند باید در این حماسه سیاسی که جشن ملی به شمار می رود شرکت کنند تا دشمنان مایوس شوند.

دهقان با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است و با تصریح بر اینکه باید انسجام جبهه انقلاب را مطالبه کرد و در این مقوله وحدت رویه داشت، گفت: انتخابات عرصه بزرگی از تجلی مردم‌ سالاری دینی است و نقش مردم را در انقلاب بیان می‌کند که از آثار فراوان حضور حداکثری در انتخابات، پشتوانه پیشرفت کشور و برداشتن گام‌های بعدی، عامل وحدت، افزایش روحیه جهادی و بین المللی، افزایش عزت و اقتدار کشور، و نیز دفع کننده دشمنان است.

معاون سیاسی سپاه الغدیر یزد در ادامه گفت: شرکت در انتخابات و رعایت اخلاق اسلامی در جامعه سبب تقویت همدلی و همزبانی در کشور می‌شود و از این سبب نباید به دشمن اجازه بدهیم توسط رسانه‌های غربی به کشور ما و سرنوشت آن دخالت کنند و در این زمینه وحدت و یکپارچگی در حول محور مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گیرد.

وی اظهار داشت: به نظر می رسد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ انتخابات خاصی است، باید احزاب و گروههای سیاسی، مردم را به حضور پرشور در این عرصه دعوت کنند تا نشاط سیاسی لازم به جامعه تزریق شود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مردم سختی و فشار زیاد دیدند، اما از انقلاب خسته نشدند و ایستاده‌اند تا کمر دشمن را بشکنند، افزود:باید قدردان مردم باشیم که همواره در صحنه حضور داشته و همیار مسئولان و خدمتگزاران بوده اند،.

وی درپایان بیان داشت : انتخابات پیش رو، بزرگترین رویداد سیاسی اجتماعی قرن جدید هجری شمسی است و از این جهت هم، اهمیت بالایی دارد آنچه مهم است اینکه زمینه امیدافزایی مردم برای مشارکت بیشتر در انتخابات، فراهم شود و از سوی دیگرمردم هم باید در قبال انتخاب خود پاسخگو باشند و لذا سعی کننند بهترین افراد را انتخاب کنند و با درست ترین انتخاب، چهار سال آینده نظام را تضمین کنند.
ارسال نظرات