رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

بیش از ۶۵۰ واحد تولیدی به همت سازمان بسیج کارگری مانع‌زدایی شد

سردار «رعیتی فرد» گفت:سال گذشته سازمان بسیج کارگری در قالب طرح شهید کریمی به واحدهای تولیدی کمک های موثری انجام شد که بیش از ۶۵۰ واحد تولیدی موانع آنها برداشته شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۰۵۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

 به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌حسین رعیتی‌فرد» رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور امروز (دوشنبه) در جریان بازدید از کارخانجات مجری طرح شهید «کریمی» در سطح استان مرکزی اظهار کرد: یکی از برنامه های سازمان بسیج کارگری در راستای تحقق جهش تولید که از سال گذشته آغاز شده و امسال در راستای عملیاتی کردن شعار سال با جدیت دنبال می شود طرح کمک به رفع موانع تولید در قالب طرح شهید کریمی است.

وی افزود: سال گذشته سازمان بسیج کارگری در قالب طرح شهید کریمی به واحدهای تولیدی کمک های موثری انجام شد که بیش از ۶۵۰ واحد تولیدی موانع آنها برداشته شد.

رعیتی فرد گفت: رصد و شناسایی کلیه موانع تولید در واحدهای صنعتی و تلاش برای رفع آنها با مطالبه از دستگاه های مسئول مهمترین رویکرد سازمان بسیج  کارگری در سالجاری است که در کنار آن مطالبات به حق کارگران عزیز و زحمتکش نیز بررسی می شود.

وی بیان کرد: کارگران خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند و نقش موثری در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان ایفا می کنند و لذا پرداختن به مطالبات کارگران یک تکلیف و وظیفه مهم است که باید به آن توجه ویژه شود.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: در سالجاری با کمک تشکل های کارگری و همه مجموعه های اجتماعی باید تلاش های بیشتری برای رفع موانع تولید انجام شود و وظیفه بسیج در اینجا بسیار با اهمیت است چراکه بسیج یک تشکیلات گسترده محسوب می شود و می تواند در مطالبه به حق واحدهای تولیدی و کارگران از مجموعه های مختلف اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم با شناسایی به موقع و بسیج عمومی برای برداشتن موانع تولید ، نگذاریم تولید متوقف شود و این یک وظیفه مهم است.

رعیتی فرد با بیان اینکه در سال گذشته سازمان بسیج کارگری با برداشتن موانع تولید موجب تثبیت ۵۰ هزار شغل در واحدهای تولیدی شد،گفت: خیلی از واحدها اگر موانع آنها برداشته نمیشد با تعطیلی و رکود مواجه می شدند و آسیب های زیادی به کشور وارد می کرد.

وی افزود:امیدواریم در سالجاری با به کارگیری همه ظرفیت های موجود بتوانیم در راستای برداشتن موانع تولید موثرتر عمل کنیم و در جهت عملیاتی کردن شعار سال حرکت های موثری انجام دهیم.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به شیفت ایثار بیان کرد: جامعه کار و تولید علیرغم همه مشکلاتی که دارد در سال های گذشته با تکیه بر روحیه ایثار و ازخود گذشتگی توانسته اقدامات قابل توجهی انجام دهد که شیفت ایثار یک نمونه آن است.

وی افزود: در طی این سال های اخیر که تحریم ها و بیماری کرونا فشارهای زیادی به تولید وارد کرده اما با نقش آفرینی کارگران در شیفت ایثار فشارها به حداقل ممکن رسید و بیش از ۵۰۰ هزار نفر ساعت در قالب شیفت ایثار در سطح کشور خدمت ارائه شد.

رعیتی فرد خاطر نشان کرد: همچنین جامعه کارگری با در نظر گرفتن بسته های کمک مومنانه توانسته در راستای کاهش آسیب های بیماری نقش موثری داشته باشد که خوشبختانه استان مرکزی عملکرد درخشانی در این راستا دارد و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات